אכן ציור יפה חד וברור(בוא נגיד שסבא שלי מבין בזה יותר)
מראה כשרוניות טובה](בא ננגיד שם עכל עלה קטן ומסכן שציירתי פעם אמרו לי שאני כשרוני אז הציור היפה הזה בוודאי מכניס אותך לקטוריה זאת)
[ליצירה]
התנוחה של הרגליים מצויירת טוב, הנבל מרהיב,
משהו בידיים קצת מוזר.
הפנים מעולות, עם הצללות ונפך יפים מאוד.
השיער גולש טוב מאחורה...
הציור נהדר. פשוט יפה!
אבל יש לה צלב בצוואר וקעקוע על הזרוע!
והיא לא צנועה. גוועלד. לא עלינו!!
(טוב, אני לא בטוחה בעצם שזה צלב. אבל זה משהו דומה, לא??)
אוי, אבל הציור ממש ממש יפה.
אהבתי את איך שציירת את כף הרגל.
תודה! בזכותך התענגתי למשך כמה דקות על ציור יפה באמת...
בתש
[ליצירה]
לא. אני לא חושבת שלפלסטין נמאס ממעגל האלימות.
ואם נחזור לקו הירוק- גם אז תהיה שפיכות דמים.
ואני מבססת את זה על דבריהם של הפלסטינאים , שאמרו בעצמם שהם רוצים את כ----ל ארץ ישראל, ולא יתפשרו על פחות מזה. בינתיים, כדי לזרז את התהליך, הם מרביצים לנו קצת, אז אנחנו, מרוב אימה מהערבים ומשפיכות הדמים, פשוט ממהרים לצאת כמו עדר כבשים טובות.אז מה יאמרו הערבים?- אם קבלנו את גוש קטיף בעזרת כך וכך פיגועים, נעשה עוד כך וכך פיגועים, ונקבל את תל אביב, ירושלים....וכו' וכו'
אני גם חושבת שדי לשפוך דם. אבל זה פשוט לא אפשרי כל עוד מדובר בפלשתינאים.. אתה מבין...
אני בכלל לא מדברת פה על הרעיון המזעזע של להוציא אנשים מביתם.. האופן בו זה התבצע..
[ליצירה]
טלי פחימה היא רודפת שלום??
חחחחחח
בדיחה גרועה.
אין שלום עם ערבים!! אתה לא קולט??
אתה לא מבין שכבר ניסינו??
תראה לי פעם אחת בהסטוריה שהם קיימו את הסכמי השלום המחורבנים שעשינו איתם! נתנו להם הכל תמורת שלום, זה אף פעם לא עזר. זה לא יעזור גם עכשיו.
הם רוצים את כל ארץ ישראל! תיקלוט יא דפוק!!! הם לא רוצים איתנו שלום! הם אמרו את זה! אז אולי אתה רודף שלום, הם לא. שלום חד צדדי?!....
אז מה עזר זה שנתנו להם עכשיו את גוש קטיף?? נהיה שלום? זה עזר במשהו?.. לא! רק יותר פצמרים ופיגועים עכשיו! ולא רק זה- אלא שעכשיו המוני עם גרים ברחוב, רעבים ועניים! או בבתי מלון או בקרוילות, שזה בית מקרטון. תחשוב שאין להם עכשיו עבודה! ומה הרווחנו מזה עכשיו?, שלום??
יש לך חשיבה מעוותת.
[ליצירה]
הסימני קריאה כל כך הורסים, לדעתי.
זה יכול להיות שיר ממש יפה, אולי הכי יפה שלך,
אני אגיד לך גם למה הם הורסים,
כי השיר הוא כזה רך, רגוע, מלא בשמש, הוא אמור להקרא רגוע כזה, וסימני הקריאה מוסיפים לזה פתאום ... לא יודעת איך לקרוא לזה- אולי מן התלהמות? בקיצור... מקווה שהבנת למה אני מתכוונת, ואים לא, לא נורא.
המשך לכתוב, השתדל קצת לגוון בתוכן היצירות..
בתש
[ליצירה]
וואוו!!!!!!!!
מה שאני הכי אוהבת בציורים שלך, זה שאת עושה את זה לגמרי מהדמיון, בלי להעתיק מכלום, דבר שאצלי לא אפשרי, עד בלתי קיים..
זה ציור מדהים. ויותר אין לי מה להוסיף.
הייתי רוצה לצייר כמוך...
איזה עפרון זה?
תגובות