[ליצירה]
את ממש מוכשרת!!!
זה חמוד להפליא, (וקראתי עד הסוף)
אפילו אפשר לעשות מזה ספר, אמנם הוא יהיה קצת ארוך, אבל בתור ספר ילדים זה מקסים!
(בתור ילדה הייתי אוהבת להקשיב לזה. וגם לא בתור ילדה...)
[ליצירה]
לא סתם קיבל הציור הזה תגובות כל כך רבות, הוא באמת מקסים ומרשים, נותן תחושה חמה של בית, נעים להביט בו ואני מתארת לעצמי שקשה מאוד לצייר אותו... כל הכבוד!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ענק!!!!
ואני חשבתי שאין יותר מה להמציא!
שאין יותר מקוריות בעולם ממה שכבר קיים...
ול- כוכב אחד מעז, מה לא חדשני?!?!
בשבילי זאת חדשה מרעישה וחוץ מזה, זה הביצוע המתוק הזה שגולש לך ישר להומור הרדום וגורם לך לצחוק, ואם לא לצחוק, אז לפחות לגחך בחיוך... בכל אופן קשה לי להאמין שמישהו קרא את זה ונשאר חתום פנים...
[ליצירה]
זה באמת עניין 'הזוי'... איזה פלונתר,
אם זה לא לקוח מהמציאות אני מצדיעה לך על המקוריות ואם זה כן מהמציאות אני מצדיעה לך על ההעברה המדוייקת והמעניינת... אשריך!
נ.ב- יש פתרון ???
[ליצירה]
אהבתי את השיר, הצלחתי לטעום מאותה אווירה למרות שגם כותבת התגובה הזאת לא הייתה מעולם במלחמה... רק מפריעות לי מילים בשפה עממית שמתערבבות עם מילים בשפה גבוהה ככה פתאום- "רבים כבר חושבים - שהלכה המדינה", או "נותרה בסך הכל תמונה", נראה לי שאפשר לקצר ל- נותרה רק תמונה.
אהבתי במיוחד את הבית השני והאחרון... כל הכבוד על האומץ לכתוב על נושא טעון כל כך :)
[ליצירה]
חס וחלילה!!! הארי לא מת! ולא ימות אף פעם!
חוץ משבירת הלב האישית שלי על מותו הטראגי של הארי, זה ממש מצחיק, קשה לי לתאר איך נקרעתי מצחוק פה על המחשב... הפכת את אחד הסיפורים שאני הכי אוהבת לנונסנס מובהק וקשה לעשות את זה... יישר כוח גדול גדול!