תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
איזה יופי!
אהבת הגולה ואהבת הארץ בך כה רבה הרכות בשירך,
ואני כאן ראשון בא לבקרך?
שיר נהדר עם נפש עדינה של יוצר,
האומר כה רבות ואף יותר.
אהבתי כי מגיע לו :חיים
[ליצירה]
יוחאי היקר אין לי מושג על מה הויכוח כן יצירה או לא יצירה! לי אישית אין כלל ידע בצילום ואיני מתיימר
שאני מבין בה יצירתיות בצילום,
כל שאוכל לומר הוא שהצבעים כה נפלאים ותואמים האחד את השני שזה טרוף עד כדי להכניס את הצופה
לשלווה ולעונג רגעי.
תודה כי אהבתי וסלח לי חיים על בורותי בצילום.
[ליצירה]
תודה לך דב יקר!
אדם בכל רמח אבריך:
דומני ששהייתי כאן הסתימה:)
תודה להתיחסותך ותגובותיך:
כפי שנאמר:
פעם אדם תמיד אדם!
ממתין לכתובות אחי:
שלך בידידות והערצה.
חיים נוי
תגובות