חה. ואני בטח היחידה שמחכה בדרך כלל שיהיו 33יצירות אחרי כדי לשחרר את החדשה המוקפאת שלי, כדי שלא לחוש עד כדי כך חשופה..
(וברוב המקרים גם אחרי כמה שעות גלויות נתקפת שוב בהלה ומתקנת את "המעוות")
אני חושב ש- "סימן שאלה"- לא ממש הבינה את הכוונה שלך...
אני מכיר את ההרגשה, איך זה להשקיע ולטרוח, לשפוך את תוגת לבי הכורע אל תוך יצירותי ובסוף לזכות להתעלמות מוחלטת, לא תגובה, לא כלום - אין קול ואין קשב..
לפעמים אני תוהה אם משהו בכלל טורח לעיין ביצירות שלי...
[ליצירה]
חה. ואני בטח היחידה שמחכה בדרך כלל שיהיו 33יצירות אחרי כדי לשחרר את החדשה המוקפאת שלי, כדי שלא לחוש עד כדי כך חשופה..
(וברוב המקרים גם אחרי כמה שעות גלויות נתקפת שוב בהלה ומתקנת את "המעוות")
[ליצירה]
מכיר
אני חושב ש- "סימן שאלה"- לא ממש הבינה את הכוונה שלך...
אני מכיר את ההרגשה, איך זה להשקיע ולטרוח, לשפוך את תוגת לבי הכורע אל תוך יצירותי ובסוף לזכות להתעלמות מוחלטת, לא תגובה, לא כלום - אין קול ואין קשב..
לפעמים אני תוהה אם משהו בכלל טורח לעיין ביצירות שלי...
[ליצירה]
הוא מה שאמרתי -הם מודים שהמוסדות האשכנזיים הם ברמה יותר גבוהה
אולי במקום לחפש להתקבל אליהם, ינסו לפתח את מוסדותיהם שלהם
העובדה שבחירי ש"ס (הן הפוליטיים והן התורניים ) שולחים את ילדיהם למוסדות אשכנזיים מראה שאין להם מספיק "גאוות-יחידה". וכל עוד הם ימשיכו לעשות כך , היא גם לא תתפתח.
זה מזכיר לי את הרבנים שלנו ששולחים את ילדיהם למוסדות חרדיים.
בזה הם למעשה מודים שה"יהדות האמיתית" היא היהדות החרדית ואילו הם רק "יורדים לקליפות לדלות ניצוצות"
יש שתי אמרות של הרב מ.צ. נריה זצ"ל שלדעתי ראוי שיקפיצו כל דת"ל גאה:
-אני מעדיף שבני לא יאכל אצלי מאשר שלא אכל אצלו
-(לשאלת האדמו"ר מוויז'ניץ - מדוע מרשים בכפה"ר בלוריות) שיהיה יותר קל למשוך אותם מן המצולות
[ליצירה]
אל תקשיב לעצתו של ישי.
זהו שיר נהדר ואל תרפה מהתמקדות בחריזה.
יש מעט מאד יוצרים פה אשר אכן חורזים כמו שצריך, ומה שיותר חשוב, אשר שומרים על משקל נאות.
הארפול של השיר הוא חלק מקסמו.
[ליצירה]
קראתי עתה את המכתב גם אני
המכתב הוא שקר גס! שקר גס - אני מכיר אישית כמה וכמה רבני צהר שלפחות מוחזקים בעיני כלא-שקרנים ולפי מה שאני יודע מהם, הקרן מממנת כל דבר חוץ מתשלום לרבנים על עריכת חופות. היא מממנת את משרדי צהר, כינוסים של צהר, את בטאון צהר, וכו' וכו' - את החופות הרבנים עורכים בהתנדבות!
גם אם הם היו מכבלים שכר (ואני מדגיש שאין זה כך) מה בכך?
מה שהוא אומר על כך שבעבר 70% מרבני צהר קיבלו אישור - אז זהו שלפי התקנות, מעתה זה לא יהיה כך - אני יודע זאת אישית מכמה רבני צהר.
יכול להיות שהרבנות מתחילה לסגת מעמדתה ( כך אני מקווה) - והמכתב הוא למעשה סוג של התנצלות + חזרה של הרבנות מהתקנות החדשות
תגובות