אותך חפשתי מלפנים
אותך מצאתי מאחור
לא יקיפוך דפנים
לא ישיגוך סוב-סחור
אין בפני מי אוכל לבי המתייסר לשפוך
יבוז לי כל רואה את דמעותי
אך אם אדם יראה לחוץ, הן אלוקים יראה לתוך
ולו רק בגלל זה לסבול היה כדאי
איזה יופי של שיר! "אלוקים יראה ללבב" - השיר הזה מפיח רוח של תקווה בכל אותם המיוסרים, זה מזכיר להם שהם לא לבד ויש מי ששומע, יש מי שמאזין, שמקשיב, שאיכפת לו מהם ורוצה בטובתם...
-אתה מוכרח לפרסם את זה באיזה עלון של דתיים או משהו כזה...-
נ.ב- המשך כך (אני מתכוון בשירים מסוג זה)
זה כל כך מזכיר לי- "רק לאלוקים יש פנאי,שינשק בעדנה את סודותך הכמוסים"... זלדה..
כל כך יפה ונכון השיר שלך...
מזכיר לי שאני צרכה לדבר איתו בקרוב:)
רק בשמחה,
פרח בר.
[ליצירה]
נהדר!!!
איזה יופי של שיר! "אלוקים יראה ללבב" - השיר הזה מפיח רוח של תקווה בכל אותם המיוסרים, זה מזכיר להם שהם לא לבד ויש מי ששומע, יש מי שמאזין, שמקשיב, שאיכפת לו מהם ורוצה בטובתם...
-אתה מוכרח לפרסם את זה באיזה עלון של דתיים או משהו כזה...-
נ.ב- המשך כך (אני מתכוון בשירים מסוג זה)
[ליצירה]
זה כל כך מזכיר לי- "רק לאלוקים יש פנאי,שינשק בעדנה את סודותך הכמוסים"... זלדה..
כל כך יפה ונכון השיר שלך...
מזכיר לי שאני צרכה לדבר איתו בקרוב:)
רק בשמחה,
פרח בר.
[ליצירה]
כ"כ יפה וקולע לרגשותי אני.
מענין, אם לחשוב על מושא אהבתך בחשכת הליל
בעודך מוטל על יצועך, האם זה ייצוׁר טלפאטיה?
האם יכול להיות שגם היא תחשוב עלי?
ניסיתי את דרך הכשוף הזאת, אך את התשובה איני יודע.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
קראתי את זה שוב כדי לומר משהו חכם על היצירה (כדי שהביקורת שלי תחרוג ממסגרת "שברי המילים" שהצבת) ולא מצאתי לנכון אלא להגיד שוב - יפה.
לדעתי המאד אישית והבלתי מחייבת, יצירה טובה אינה צריכה פרשנות או הסברים. ההתפעלות מיצירה נובעת, לדעתי הדומגאטית והדוקטרינרית, בדיוק מאותו השורש שממנו נובעת המלה "התפעלות" - דהיינו, מנפעלות - כלומר, מלהיות נפעל על ידי רגש, דחף, אובייקט כלשהו.
כשאדם עושה לעצמו אנאליזה, הוא הופך עצמו אובייקט להתבוננות וככזה, אין הוא יכול להיות נפעל (וגם לא לפעול וליצור, לדעתי, שהרי הינני דטרמיניסט) ואינו יכול להתפעל מחד , ומאידך להיות מונע על ידי המוזה.
לפיכך, יצירה טובה היא כזאת שאינה נובעת ממלאכת מחשבת מחד, ומאידך אינה מצריכה מלאכת מחשבת לצורך הפקת הנאה ממנה.
לכן אסכם ואומר - יפה!
נ.ב. ראו איך הצלחתי לומר דבר "חכם" כביקורת על היצירה בלי לחדש דבר על היצירה עצמה...
זה מה שנקרא באנגלית lit crit shit - אני, בין השאר, לומד את זה... :-)
[ליצירה]
דור בן הדר התכוון לרמוז לטעמם המוזיקאלי של הנאצים . גם אם אתה אוהב את וואגנר בזכות המוזיקה שלו, אין אתה יכול להתעלם כליל מהאסוציאציות ה"שואתיות" שלה ...
חוץ מזה, אמירתך על הקרוואן אינה מדוייקת. (ביקרת פעם בהתנחלות?)
תגובות