"ואהבתי את שתיהן אלי
זו שלי הייתה וזו שלי..
ככה באו לי צרות טובות
שתיים הן ולא יודעות
זו על זו וזו על זו.."
(אינשטיין, אי שם...)
ולמרות "ההבהרה" שלך,רק עצם הרעיון מעביר בי צמרמורת...בנים....
[ליצירה]
"ואהבתי את שתיהן אלי
זו שלי הייתה וזו שלי..
ככה באו לי צרות טובות
שתיים הן ולא יודעות
זו על זו וזו על זו.."
(אינשטיין, אי שם...)
ולמרות "ההבהרה" שלך,רק עצם הרעיון מעביר בי צמרמורת...בנים....
[ליצירה]
(מנחם, החלטתי לפרסם את כל ההודעה ששלחתי לך.)
זה מדהים היצירה הזאת. לא הייתי אומר כלל בלגן כמו שנכתב באחת התגובות אלא יצירה שסוחפת מילה למילה על אף שאין הבנה מלאה. ואין צורך בה.
זו יצירה לקריאה חוזרת. אחת ליום או יומיים ואז נעלה התדירות לשבועיים. כי לא משנה מה התכוונת לומר- יש פעולה לדברים גם ללא הבנת התוכן המקושר למה שחשבת.
אני לא רגיל להתרגש ככה מיצירה ועל כך- רק רציתי שתדע.
תגובות