בס'ד
אין ספק שזו יצירת מופת,ולמרות זאת קשה לי להשלים איתה,אם את לא שומעת את עוצמת העולם הזה זה דיי תלוי בך-צריך פשוט להתאמץ יותר.
פעם כתב הר' קוק:'תמה אני על האוזניים האטומות
שאינן שומעות את קול הרעש הגדול של העולם.
רעש המביא חיים חדשים
רעש של תחיה
רעש של גאולה
רעש של חידוש העולם'
צריך רק מאמץ יש כאלו שיותר ויש כאלו שפחות.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
בס'ד
אין ספק שזו יצירת מופת,ולמרות זאת קשה לי להשלים איתה,אם את לא שומעת את עוצמת העולם הזה זה דיי תלוי בך-צריך פשוט להתאמץ יותר.
פעם כתב הר' קוק:'תמה אני על האוזניים האטומות
שאינן שומעות את קול הרעש הגדול של העולם.
רעש המביא חיים חדשים
רעש של תחיה
רעש של גאולה
רעש של חידוש העולם'
צריך רק מאמץ יש כאלו שיותר ויש כאלו שפחות.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שי ודב, תודה על התגובות.
מעולם לא הלכתי, אני פה- רק יותר שקטה....
אבל תמיד שמחה לשמוע ולהשמיע (או יותר מדוייק- לקרוא ולכתוב).
שלכולנו ישפיע שפע של אור וטוב,
שבוע טוב,
איה :)
[ליצירה]
נושא כאוב ומוכר.
לענין המבנה- ציטטות נפתחות- בלי לסגור אותן ולא תמיד עם הקשר, אין כ"כ מבנה מאורגן, נראה כי פרץ רגשות, הוא שדישן את היצירה הזו, גם סיווגה לא מתאים בעיני.
[ליצירה]
מצויין. הכתיבה, המשמעות, הכל.
הייתי מורידה את:
אני נשענת עליך
ואתה תומך בי.
"אני נשענת עליך
ואתה תומך בי."
זה ברור, ובעייני מיותר. נסה לקרוא היצירה ללא שתי שורות אלה- ותראה שלא יפגם דבר, אולי אף יתווסף...
תגובות