בס'ד
אין ספק שזו יצירת מופת,ולמרות זאת קשה לי להשלים איתה,אם את לא שומעת את עוצמת העולם הזה זה דיי תלוי בך-צריך פשוט להתאמץ יותר.
פעם כתב הר' קוק:'תמה אני על האוזניים האטומות
שאינן שומעות את קול הרעש הגדול של העולם.
רעש המביא חיים חדשים
רעש של תחיה
רעש של גאולה
רעש של חידוש העולם'
צריך רק מאמץ יש כאלו שיותר ויש כאלו שפחות.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
בס'ד
אין ספק שזו יצירת מופת,ולמרות זאת קשה לי להשלים איתה,אם את לא שומעת את עוצמת העולם הזה זה דיי תלוי בך-צריך פשוט להתאמץ יותר.
פעם כתב הר' קוק:'תמה אני על האוזניים האטומות
שאינן שומעות את קול הרעש הגדול של העולם.
רעש המביא חיים חדשים
רעש של תחיה
רעש של גאולה
רעש של חידוש העולם'
צריך רק מאמץ יש כאלו שיותר ויש כאלו שפחות.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
מסכימה מאוד עם צחית, גם הייתי משנה את הסיווג, זו יכולה להיות יצירה תחת "שירה".
הייתי אולי מוסיפה בית שלישי:
אותו הזבל של אתמול
שנערם ברחובות העיר
יעלם בחדשות בוקרו של יום....
[ליצירה]
ובשירך שכתבת,
ראיתי הכל-
רגש וצבע
לבן וכחול
וניגון מבית אבא
התנגן ועמד
כעננה, כמו פרח
כחופה עשויית בד
המתנפנפת ברוח
ונושאת שיר הלל
על יופי בריאה
ונשגבותו של האל.
[ליצירה]
[ליצירה]
מצויין! אחד המשפטים המצדיקים את הקטגוריה הנפלאה הזאת...
[ליצירה]
עדין, אהבתי את קטיעת השורות, זה זורם גם ככה ומשרת את המטרה, מעביר את הרגש. הייתי מוותרת על הפתיחה ומשנה את שם השיר- זה קצת קיטש בעיני, ופותחת ישר ביצירה-"כימי העץ וכו'". וגם בסוף הייתי מורידה את השורה "לעץ החיים" ומסיימת: "לאיש שיקטוף, בגן."
תגובות