[ליצירה]
יגד, קר
מנסיון,
כן, זה שיר אופטימי וכיפי. היו קטעים שפתאום היה דרוש ניקוד, "חיים שבו לך-הוא".
וואטאבר.
איך אומרים בבמה, 4.5.
וכמובן, כדאי להשקיע יותר מבחינה חיצונית, סוגריים במקום הנכון, רווח אחרי פסיקים, וכו'. זה מוזיל את הקריאה, ולכן גם את הכתוב.
[ליצירה]
וואו,
ממש מזדהה.
לפעמים אי אפשר להיאבק כל כך ו
מה יש חוץ מלבקש
ולפעמים זה לא מוּדע.
אז איך.
(אגב, זה 'להברא', בלי ת', לא?)
כל כך אהבתי.
יהיה טוב.
[ליצירה]
כתבתי דברים טיפשיים.
ואז זרקתי אותם.
אחר כך רציתי לקרוא, רק בשביל לזכור מה הייתי... אבל לא יכולתי. כי זרקתי.
תאר לך מה היה קורה אם החבר של קפקא אכן היה שורף את כל כתביו? האמת, התוצאה הייתה מעולה מבחינתי, כי עוד לא סיימתי לקרוא את "המשפט" ויש לי בגרות על זה השנה, אבל יש אנשים שטוענים שזה היה יכול להיות חבל מאוד.
תגובות