ידיו נשלחות אל עבריו
הולם, יוזם, משקיע
כאן הוא סגור על עצמו
יודע בדיוק מה לעשות.
אכן, קול כולם נשמע,
אך הוא,
הוא מעליהם
בענווה.
במקום הטבעי שלו,
יושב על כס מלכותו
מכתיב את הקצב
שולט.
אלישיב והתופים.
[ליצירה]
שוב הוא עושה את זה..
כותב יצירה מדהימה - כתובה כל כך טוב ובנויה בצורה מושלמת, אבל..
ממשיך לטעון בתוקף שאין לו ולו טיפה אחת של כשרון..
חמוד, תתחיל להיות מודע לעצמך.
---------------------------
ודוד,
אני סוגד למויש כבר שנים..
ואני אפילו מוכן לעשות הפסקת אש אם אתה תצטרף..
[ליצירה]
אכן, שיר שכל אחד יכול להזדהות איתו.
לכל אחד יש איזה מקטע של זמן בחיים שבו יש חשק לברוח מהכל, לצאת רגע מהעולם, לעצור את רכבת החיים משצף מסלולה.
רו, אפילו כשאת מנסה להיות מרשעת את לא מצליחה..
זה לא יעזור לך.
שי, אתה לא צריך לקחת את היצור הזה כל כך קשה. מטח שלא לרדת לרמה הזאת.
[ליצירה]
אוי, את לא יודעת כמה אהבתי..
מצד אחד, יש בקטע נימה של מרירות עצובה, אבל מצד שני, כתוב ברוח טובה, בהומור.
ממש אהבתי..
מוות זה אחלה נושא!
והכי טוב, הולך מוות עם הומור.
[ליצירה]
היי!
המשך תגובתי בזאת תשודר
(מקווה שהאזור לא ממודר)
מעדן לחיך, תאווה לעיניים
ואף תגובות יש, אחת או שתיים
אדון עמירם הנכבד - האב הגאה
קבל בזאת תודה מאדם לאה
על זאת שפיתחת כאן כזה דיון
לא אצליח אפילו לתת ציון
בהצלחה בהמשך, עם זאת המירב
רק בכיאת רבאק, להתחתן עם רב?!
הרי הווי לידוע קבל עם ועולם
שבמקצוע הנ"ל, הכסף רק נעלם..
אולי הייתי גם נשאר להדגים,
אך נאלץ אני אך לאכל,
היו שלום. ותודה על הדגים.
תגובות