בהשראת המשפט "התמוטטות" של נשמת כל חי.
(הרעיון נשאר, ניסחתי קצת אחרת...)
שמחה מאדם יקר מאירה בי אלפי שמשות,
דבר ששמחה מאלפי אנשים לא יכולה לעשות.
ולהיפך...
אם אני אוריד את הלהפך אז המשפט יאבד את התסמיך העגמומי שהיה לו בראשית דרכו.
חוץ מזה גם ההפך הוא נכון.
וחוץ מזה שלושת השבועות עכשיו, ואם אני אוריד את הלהיפך אתם תשמחו, אז אני לא אעשה את זה.
[ליצירה]
לא מסכים
אם אני אוריד את הלהפך אז המשפט יאבד את התסמיך העגמומי שהיה לו בראשית דרכו.
חוץ מזה גם ההפך הוא נכון.
וחוץ מזה שלושת השבועות עכשיו, ואם אני אוריד את הלהיפך אתם תשמחו, אז אני לא אעשה את זה.
[ליצירה]
בתש, היית הרי במפגש סוכות, איך לא שמעת את הסיפור של אלדר בוסקילה?
זו תמונה ממש כיפית. אולי אני אתלה אותה על הדלת של החדר שלי. או, הייתי תולה אילו זה היה שייך, אבל לא.
אבל אחלה תמונה.
זה מגניב להסתכל עליה ולזהות ת'אנשים.
ואהבתי ת'קטע ששמו אותי בכותרת.
:)
[ליצירה]
קראתי על קריאתך
ונהנתי
רגש מקיף של תלות בכל יכול
זה טוב
[ליצירה]
[ליצירה]
מבחינה לשונית עדיף כנראה שאתה מסתכל
כנל"ד
ישראל לא מתבדח, הוא ציני
יש אנשים עם אשליות, צאו מזה.
הוא מקצין, כמובן.
האור בקצה המנהרה יכול להיות טוב ויכול להיות רע. כדברי מ י ב ל א ש.
אבל כולם מניחים שאור בקצה המנהרה זה טוב, לפחות תדעו שאתם לא יודעים...
[ליצירה]
118
שמחתי כאן כל כך לראות
איך השורות פה מתמלאות
ושוב לאחת"מ כולם חוזרים
לתרום בדיחות וחרוזים
הנה כבר זמן מה שציפיתי
וישבתי וחיכיתי
ולשוא, ואני יבש,
אז איך חזוננו יתממש?
להעניק את המאה עשרים
למ"פ, ראשון החברים
וכעת כבר כה קרובים
וכולנו מקווים
שבקרוב בגאון נקרא
תגובה מס' עשרים ומאה...
תגובות