אוקיי. מושלם.
לקחתי על עצמי לאהוד רק דברים מסויימים, ולכן אני מתנצל אם אוריד כמה מהיצירות הקודמות שלך שאהדתי (אין זה אומר שאיני אוהב אותן - הן מקסימות!). אבל פה... הרעיון פה מדהים.
איך הגעת לזה?
אני יכול פשוט לשבת פה פעור פה, ולחזור על תגובתו של אסף בהסכמה.
עם מה ציירת את זה הפעם? הצבע גם שינה המון... לטובה.
נ-ה-ד-ר!
תודה עצומה!
[ליצירה]
אוקיי. מושלם.
לקחתי על עצמי לאהוד רק דברים מסויימים, ולכן אני מתנצל אם אוריד כמה מהיצירות הקודמות שלך שאהדתי (אין זה אומר שאיני אוהב אותן - הן מקסימות!). אבל פה... הרעיון פה מדהים.
איך הגעת לזה?
אני יכול פשוט לשבת פה פעור פה, ולחזור על תגובתו של אסף בהסכמה.
עם מה ציירת את זה הפעם? הצבע גם שינה המון... לטובה.
נ-ה-ד-ר!
תודה עצומה!
[ליצירה]
זו הייתה התנסות עם צבעי פאנדה, אז עוד לא שלטתי כ"כ בטכניקה ולכן הפרטים הקטנים לא מדוייקים, אבל מסכימה שהצבע מאוד עזר להעביר את הרעיון.
ממש תודה.
[ליצירה]
יפהפה. ההתחלה המתוקה, שמושכת את הקורא בטבעיות חייכנית אל המשפט האחרון - ממש נפילה לא צפויה לתוך בריכה קרה מידי ביום שעד אותה הנקודה, היה נעים.
תודה.
[ליצירה]
תגובות
היי.
תודה רבה על התגובות המחמיאות.
ערוגה, כן זה פחם. אני עוד לא ממש יודעת להשתמש בטכניקה זו, אבל משתדלת ללמוד בעצמי, כשיש זמן.
תמי, צודקת, האף חסר עומק, אני אשים לב לזה בהמשך, תודה.
יוסף, זאת אף אחת מסויימת. כרגיל, התחלתי את הציור ונתתי לו להחליט בעצמו לאיזה כיוון להמשיך, רק הסתכלתי בסוף והחלטתי כמו מה זה נראה לי, בשביל הכותרת.
עומר, באמת ניסיתי להשקיע בשיער, ובזוית עיניים חדשה, איזה כיף ששמת לב. תודה
אשמח לשמוע עוד ביקורות!
[ליצירה]
תודה על התגובות...
אבל מה זאת אומרת לא נכנסים לפירוש? חשבתי שדווקא הפעם אין מה להתבלבל בכלל... חד קרן (שכן חייב להיות תמים וטהור, זה כל המשמעות המיטולוגית שלו למען ה'!!!), בהיותו יצור דימיוני, בא לסמל את התמימות הכללית של כולנו, שגם כבר הספיקה להתקלקל....
פורים שמח : )
[ליצירה]
איפה הסוציאליזם? :)
יפה! נושא שאי אפשר שלא להתחבר אליו... למרות שהבית האחרון אני ממש לא רואה כמציאותי משהו...
מבנה הבתים, הקצב והחריזה מושלמים.
תגובות