[ליצירה]
מכאיב לי .... זה מתאר חלקית את מה שאני הרגשתי לא מזמן... (ואני לא אפרט למה חלקית) אבל זה פשוט נכון... וכואב.
יצירה יפה מאוד וכתובה בצורה כנה. :)
[ליצירה]
ממש יפהההההההההההההההההההה.
מאוד מאוד יפה!.
כתוב בצורה מדהימה, הרעיון על להשוות את זה למתמטיקה הוא מאוד יפה . למרות שלא התעמקתי בקטעים של המתמטיקה הם בהחלט התקשרו לסיפור בצורה יפה.
תגובות