קטגוריית ציטוט עוד קיימת, כלומר- מה שפרסמו בה לא נמחק, אבל אי אפשר להוסיף נוספים. אני יודעת כי כשנרשמתי לאתר שאלתי על זה את מנחם.
ומגן- חיפשתי בשבילך. את הציטוט אמר ג'ון דריידן. אחלה אתר, "בין המרכאות". ממש מעולה. שוב תודה לאור^-^ שהביאני עד הלום.
[ליצירה]
קטגוריית ציטוט עוד קיימת, כלומר- מה שפרסמו בה לא נמחק, אבל אי אפשר להוסיף נוספים. אני יודעת כי כשנרשמתי לאתר שאלתי על זה את מנחם.
ומגן- חיפשתי בשבילך. את הציטוט אמר ג'ון דריידן. אחלה אתר, "בין המרכאות". ממש מעולה. שוב תודה לאור^-^ שהביאני עד הלום.
[ליצירה]
אריאל...
אתה קצת אוטופי ביחס שלך לדרוזים (ובלי לפגוע-אתה גם נשמע אליטיסט סטייל אור עציון,אבל לא נכנס לזה..) אתה שוכח או אולי מתעלם מהבגידות החמורות שלהם במדינה. אני ארענן את זכרונך ב2 דוגמאות.
1. סא"ל דרוזי ששיתף פעוךה עם חזבאללה.
2. תושבי כסייפה בנגב ששתפו פעולה עם המפגעים בבאר שבע.. וזהו רק אפס קצהו של הקרחון..
[ליצירה]
בס"ד
יצחק, א.אני ממש לא שמלאני. זו עוד בעיה שמושרשת
לצערי בציבור שלנו שמקשר את השרות מידית עם כל מה שקשור לשמאל וכו'.
ב. לצערנו יש אנשים ש"לוקחים את החוק לידים ועושים מעשים שאינם ראויים לשומרי תומ"צ... כך שיש הצדקה ולו כלשהי לקיום המחלקה. מלבד זאת-המחלקה הנ"ל אינה פועלת רק כנגדנו היינו תושבי יש"ע ודת"ל אלא גם כנגד פורעי חק אחרים. למשל:מוכרי נשק על רקע לאומני שהינם יהודים וכו'..
[ליצירה]
רן*
א.אני מכיר כמה חבר'ה כמוך. לחלק באמת לא היה החוסן הנפשי והיום לצערנו הם ז"ל או שלא מיצו את עצמם ולא תרמו כמיטב..
ב.תתפלא לפעמים עד כמה אינך מכיר את עצמך כשתעמוד בפניך הבחירה..
[ליצירה]
רוצה להגיב אבל מסתבך כי יוצא לי פוליטי ולא רוצה להיכנס לזה..
אז טכנית.. אם מדובר על גוש קטיף נראה לי שמזרח הוא לא הכיוון הנכון לתפילה.. אם כבר צפון או צפון מזרח..
תגובות