קטגוריית ציטוט עוד קיימת, כלומר- מה שפרסמו בה לא נמחק, אבל אי אפשר להוסיף נוספים. אני יודעת כי כשנרשמתי לאתר שאלתי על זה את מנחם.
ומגן- חיפשתי בשבילך. את הציטוט אמר ג'ון דריידן. אחלה אתר, "בין המרכאות". ממש מעולה. שוב תודה לאור^-^ שהביאני עד הלום.
[ליצירה]
קטגוריית ציטוט עוד קיימת, כלומר- מה שפרסמו בה לא נמחק, אבל אי אפשר להוסיף נוספים. אני יודעת כי כשנרשמתי לאתר שאלתי על זה את מנחם.
ומגן- חיפשתי בשבילך. את הציטוט אמר ג'ון דריידן. אחלה אתר, "בין המרכאות". ממש מעולה. שוב תודה לאור^-^ שהביאני עד הלום.
[ליצירה]
רן*
א.אני מכיר כמה חבר'ה כמוך. לחלק באמת לא היה החוסן הנפשי והיום לצערנו הם ז"ל או שלא מיצו את עצמם ולא תרמו כמיטב..
ב.תתפלא לפעמים עד כמה אינך מכיר את עצמך כשתעמוד בפניך הבחירה..
[ליצירה]
בס"ד
יצחק, א.אני ממש לא שמלאני. זו עוד בעיה שמושרשת
לצערי בציבור שלנו שמקשר את השרות מידית עם כל מה שקשור לשמאל וכו'.
ב. לצערנו יש אנשים ש"לוקחים את החוק לידים ועושים מעשים שאינם ראויים לשומרי תומ"צ... כך שיש הצדקה ולו כלשהי לקיום המחלקה. מלבד זאת-המחלקה הנ"ל אינה פועלת רק כנגדנו היינו תושבי יש"ע ודת"ל אלא גם כנגד פורעי חק אחרים. למשל:מוכרי נשק על רקע לאומני שהינם יהודים וכו'..
[ליצירה]
הממ
זה לא ביה"כ של שירת הים?! טוב נו,עכשיו תגידי ששירת הים זה הרחבה של נוו"ד.. ניחא.. יש הרבה אמת בדברייך אבל זה לא הכל. למען הדיוק זו הדרך שבה התקשורת משתדלת להציג את המאבק ולצערי אנחנו די מקילים עליהם בעניין..
[ליצירה]
רן*
חלילה. איני מתיחס בהתנשאות כלל. האמת שלצערי אני בהחלט מודע לצורך החשוב הזה ובי בהחלט ניתן לחשוד במיליטנטיות יתר.. בשילוב שכלי כמובן..
לכן בא ההמשך: האוחז בנשק חייב להיות מודע לעוצמה הנתונה בידו ולהשתמש בה בתבונה. כאן נכנס הטוהר. ערך עליון אם תרצה. הפעלת שיקול דעת והבנה והפרדה ברורה בין הצורך והכורך לבין גחמה..
תגובות