מחורבות ביתך עליתי
שחורה מאבק ופיח
לחישת האש
גילתה זהותי
על זכוכית חלון שבורה
בליבי קיוויתי
שאוכל לשמור על זהות בדויה
אך הכתובת על הקיר
גילתה זהות כפולה
[ליצירה]
מחורבות ביתך עליתי
שחורה מאבק ופיח
לחישת האש
גילתה זהותי
על זכוכית חלון שבורה
בליבי קיוויתי
שאוכל לשמור על זהות בדויה
אך הכתובת על הקיר
גילתה זהות כפולה
[ליצירה]
אני חולק עלייך לחלוטין! אנשים אחרים באתר הזה יכולים ללמוד מטעויות ומעריכה של אחרים. חוצמיזה, מה, את מתקמצנת על החומר הכחול? ממש ממש לא לעיניין, ואת יודעת שאין לי שום דבר נגדך. לא מקובל!!!!
דרישה: אני דורש את התיקונים שלי לשיר. ואם מחקת אותם, אז באמת הפאשיזם פה חוגג.
[ליצירה]
אני ש"תת ההכרה" וכו'- התייחסה למה שניסיתי להעביר בשיר. עם זאת- אין אני חולק על דברים שנאמרו כאן מלבד הדברים שעניתי לערוגה. והדיון "מהי שירה" לכשעצמו ומה תפקיד העורכים מוביל לשאלה מהי מטרת האתר. האם
1. לתת פתח ויכולת הבעה לכל מי שיחפץ
2. הצגת שירה איכותית שהקריטריונים לכך נקבעים ע"פ ראות עיניו של העורכ/ים. לשם כך- העורכ/ ים חייבים להיות מקצועיים או כאלה שרוצים לקבוע "שירה טובה מהי". כוח או מוח.
3. אפשרות למציאת שידוכים.
שבוע טוב!
תגובות