אני, במפתיע, לחלוטין עם הטרמפיסט.
כל דבר הוא געגוע לגשם.
כל נשימה, כל קרן שמש, כל רסיס חלום.
אפילו החיים עצמם.
מתגעגעת...
(בואי לשבת, טוב? אני אהיה נחמדה.)
[ליצירה]
אני, במפתיע, לחלוטין עם הטרמפיסט.
כל דבר הוא געגוע לגשם.
כל נשימה, כל קרן שמש, כל רסיס חלום.
אפילו החיים עצמם.
מתגעגעת...
(בואי לשבת, טוב? אני אהיה נחמדה.)
[ליצירה]
יו אתם כא-לה חמודים
האמת שהמשפט נוצר בשיחה שהתנהלה באמת...
כלנית- הצעתי לך בהודעה אישית 3 גרסאות שיפור משהו עדיף?
ואתם חברים חברות יקרים התפללו למשקעים והתרחקו ממשקעים אחרים...
תודה ממש שלכם
פלונית כל ישראל אחים
[ליצירה]
מזכיר את השיר של ריה"ל זצ"ל
"עבד ה' הוא לבדו חופשי"
אני חושבת שעצם בחירתנו להיות עבדים לקב"ה ולא לשום דבר אחר זולתו,
היא החופשיות.
שלמרות ש"כפה עלי'הם הר כגיגית" הגיעו ל"הדור קיבלוה בימי אחשוורוש"- שימי אחשוורוש נראה לי אישית חירות ענקית שבמקום להשפל כלפי האדונים המולכים
אנו עבדים של מך מלכי המלכים.
המשפט מונסח יפה ובהיר ועם זאת גם ניתן להבנות רבות כפי שציינת בתגובתך, והעניין מוסיף נופך יפה למשפטך.
[ליצירה]
אולי זה נאיבי בעינכים, זה בסדר, תמיד אמרו לי שאני כזו...
אבל היה לי חלום ועכשיו הוא איננו ובאיזה שהוא מקום אני יודעת שהחלום היה תמים ילדותי משהו, לכן עכשיו במבט לאחור אני רוצה למצוא את היופי בחלום חדש מתוק ומציאותי.
בעז"ה שיתגשם...
תודה על התגובות...
תגובות