[ליצירה]
איש יקר, זה נשמע כאילו יש סתירה.
ספתה אוספת איתנו בולים, גולות, מספרת על עצמה ועוד איך, איך היה בקיבוץ, וכו' וכו'...וגם עושה חסדים.
למה החלוקה הזו של פעם והיום? אני בטוחה שאתה משלב בין הדברים, לא יתכן שלא, מי שאוסף טרמפיסטים יודע לשלב הילוכים.
תסביר לי איפה שטעיתי?
שמחה לבקר:)
לילה שלֵו
כּנרת
[ליצירה]
לא התכוונתי
רציתי להעלות על הכתב את השיר הזה שהוא רעיון בוסרי
שעדיין לא הבשיל.
כתבתי בעמוד שלי ולא ורציתי שיעלה לאתר לצפייה.
לצערי לא הצלחתי ולכן אני ממש לא שלם עם השיר.
לכנרת, ניסיתי לתאר תהליך והתפתחות ולכן הדיכוטומיה ברור שבמציאות זה לא כך.
שמח על תגובותייך החכמות והמרעננות
וגם על התגובות האחרות
חג פסח שמח וכשר
[ליצירה]
שמעון ברשותך נגעתי טיפה
ילדייך עזבוך
הלכו לרעות בשדות זרים
לחפש להם זהות
שאולה, קנויה, בדויה
שייכות לקבוצה נבחרת
כת, דת, אחרת
מיוחדת.
ואחרי הכל
יחזרו אלייך
עם תשובה.
יפה הסמנטיקה של יחזרו אלייך עם תשובה.
תמי.
[ליצירה]
איש הרוח בוב הבנאי
יש הרבה דברים שבוב אמר שהיום מתגלים כנבואות שקר(בובה מייסס באידיש).
אני לא מציע לאף אחד להתמסטל או להתאבן.
השיר הוא שיר שמבטא קורבנות פאסיבית ופסימיות.
ולא מציע כל דרך להתמודד באופן פרואקטיבי.
משחק המילים באנגלית נהדר, בעברית מתפספס.
מאיר תודה על התרגום.
[ליצירה]
הפי אנד?!
גם אני אוהב סופים טובים אבל לצערי המציאות לא תמיד דומה לסרטים הוליוודיים.
כוונתי היתה למסיבות חוף עם מוסיקה מונוטונית(טראנס?) שבה בני הנוער שיכורים לא מיין אך גם לא משמחה.והמקרה הטראגי האחרון שאירע במסיבה שכזו
מתואר בשיר.
מצטער.
חג שמח!