[ליצירה]
מעניין ויפה.
בבית הראשון, את דוממת בגלל שהכנסת הרבה מדי לתוך הקופסה, חלקים גדגולים מדי של עצמך שנעלת מעצמך? או בגלל שנחנקת מהצורך להחביא כ"כ הרבה?
אהבתי את הניגוד בין הקופסא ההולמת ובינך הדוממת...
[ליצירה]
כואב.
וכתוב מקסים.
התרגשתי מהקטע:
"זרועותייך מקרבות אותי היטב אליך
לבל אחסיר פעימה מליבך החם
ואספוג אותן אליי כולן אחת אחת
בנשימותיי הרכות החדשות החוששות
ובעורי הדק".
ואני מרגישה את הבור הריק שנפער בסוף השיר. איזה חסר נורא!
[ליצירה]
תגובה לתגובה של איה:
חבר'ה, אני כאן כדי ללמוד. אם למישהו יש הערות בונות, אני יותר מאשמח לשמוע אותן!
ותודה להדס ולאיה, ו - שי, מה זה אומר "לא פשוט"?
תגובות