[ליצירה]
מסכים עם "אין מילים" במשפט שהיא "מירקרה",בעיניי זה החלק החזק בשיר.
מוסיף למירקור גם את צמדי המילים:"ואני בחשתי את כל הבנינים"
סיום השיר מעט איכזב אותי כיוון שהוא מילד מעט את השיר
אני נהנה לקרוא את שיריך כאשר אתה מטבל אותם בקורט מקוריות מזככת
בהצלחה
לבן על לבן
[ליצירה]
חשבת על זה
אוליי את יודעת למה קוראים לו מר
אם בסוף הוא הכי מתוק?
חשיבה חמודה, יש ספר בשם:" הפילוסוף פיטר פן
והפסיכולוגית עליסה"\ אדיר כהן
אוליי הוא יעניין אותך
יומטופ
לבן על לבן
[ליצירה]
את הרוב כתבתי לך במסר האישי.
בקצרה: ההשוואה נועדה להצביע על דבר מה שהיה חסר לי קקורא בשיר (לא להאכיל אותי בכל המידע בפה)
ברור שהפירוש שנתתי היה סוביקטיבי ואכן הביטוי "שקר לבן" היה מעין קריצה אל הנייק שלי.
אם תדע להפריד בינך היוצר לבין היצירה יהיה לך יותר קל לקבל \לסנן ביקורת בצורה שתועיל לך היוצר.
בד"כ אני נהנה לקרוא את יצירותך צר לי אם נפגעת.
לבן על לבן
[ליצירה]
אביתר
אני גם מרגיש מעט פספוס בשיר
יש באמת כמה משפטים "חזקים"
אבל נראה שאין ממש קשר בין הבתים
כאילו העלת נושא מעניי ו ברחת מלהתמודד איתו
ישר עברת לנושא הבא
ומורגש ניתוק בין בית לבית
חסר משהו,חסר עיבוי לתוכן,חסר חיבור שיצור עניין ומעט מתח בשיר
שידגיש את הערפל בו היית שרוי
תגובות