[ליצירה]
אאוצ'!
נשים!
די באסופת רגעים שבהם תחושו מעט חוסר שליטה,תפרשו זאת כתחושת פגיעות וחוסר הגנה
תהרהרנה פעם ראשונה ושניה,תתיעצנה עם חברה הכי טובה,תנפנפו אותנו עם תחושת הקלה
ועוד בסוף אנחנו נצא אשמים
איפה אדם וחווה שצריך אותם?
אוהב את השיר
יש תחושה של התבגרות מסויימת בכתיבה שלך
נדמה שבכל שיר את מתחדדת יותר ויותר
ממוקדת ופחות מתפזרת,מעין נקיון נעים לעין .
לבן מפוחד
[ליצירה]
מאוד אהבתי את הסיפור,התוכן ריתק אותי,והכתיבה יפה
למרות שאני רואה הבדל קטן בין ההשקעה בכתיבה בבתים הראשונים לבין הבית האחרון,שנראה שאפשר לעבוד עליו מעט
עדיין הרושם שעשית עליי גדול ובעיניי הטקסט הזה ראוי לפירסום (עוד חודשיים בערך יתקיים תחרות הסיפור הקצר בכמה עיתונים,אני ממליץ לך לעקוב...
לבן על לבן
[ליצירה]
את הרוב כתבתי לך במסר האישי.
בקצרה: ההשוואה נועדה להצביע על דבר מה שהיה חסר לי קקורא בשיר (לא להאכיל אותי בכל המידע בפה)
ברור שהפירוש שנתתי היה סוביקטיבי ואכן הביטוי "שקר לבן" היה מעין קריצה אל הנייק שלי.
אם תדע להפריד בינך היוצר לבין היצירה יהיה לך יותר קל לקבל \לסנן ביקורת בצורה שתועיל לך היוצר.
בד"כ אני נהנה לקרוא את יצירותך צר לי אם נפגעת.
לבן על לבן
תגובות