חלוקת פריים נכונה, קומפוזיציה טובה.
הפסים על החולצה משתלבים יפה עם הפסים של העמוד. בחירה נכונה של ש/ל, זה מוסיף מאד.
מפריע לי שהמסמר כמעט נכנס לשי בעין, אני דואגת...שי, יצאת משם בשלום? :)
זה לא נאמר מתוך עצבים,חלילה! אלא מתהייה אמיתית- הרי המיקום בו צולמה התמונה לא מתבטא בה, אין אפילו רמז לנוף, אז לא ברור לי למה זה פרט חשוב.. אלא אם כן זו סקרנות,ואז זו סיבה מספיק טובה :-)
טוב, סליחה לא התכוונתי לעצבן אותך...
כמעט מושלמת כי המסמר ליד העין של שי, אפילו אם הוא מכוון, קצת הורס לי את השילוב של הכל ביחד, הוא פשוט קצת מיותר שם, לא חסר שם משהו שיישבור את התמונה.
אני אישית חושבת שתמונות מושלמות מידי זה משעמם ולא אמין, ככה שאת לא צריכה לקחת את זה יותר מדי קשה.
[ליצירה]
חלוקת פריים נכונה, קומפוזיציה טובה.
הפסים על החולצה משתלבים יפה עם הפסים של העמוד. בחירה נכונה של ש/ל, זה מוסיף מאד.
מפריע לי שהמסמר כמעט נכנס לשי בעין, אני דואגת...שי, יצאת משם בשלום? :)
[ליצירה]
[ליצירה]
מקסים וקולע לתחושה המדויקת. כל כולי הזדהות
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
חברים..לפני שאתם ממהרים לשפוט.. אני תפסתי את הדברים מנקודה של קינאה, של "הלוואי ויכולתי להזדהות ולחוות כמוהם אבל אני לא, לכן אתמודד בדרכי שלי-ציניות". אני חושבת שהכוונה היתה טובה.
אבל.. מודה.. גמלי צרם הביטוי ושמץ ההתנשאות.
[ליצירה]
בסדר.טעיתי.מודה.הברזתי משיעורי לשון כבר בכיתה ד, ולא יודעת לנקד נכון את המילה "שיבלת"..
ולכל עשרות שולחי-ההודעות-הפרטיות בנידון אומר דבר פשוט.. באומנות כמו באומנות יכולתי לטעון כי הניקוד שגוי בכוונה..מעין פרובוקציה.. אמירה. ואז הייתם מתלהבים לרעיון..תודו! :-)
[ליצירה]
לא עדיף היה למקד את חור המנעול- הנמצא במרכז-והעין מבחינה בו ראשונה?
החלודה, השחור-לבן והבחירה בפריט בודד מותירים רושם עוצמתי בהחלט.
(וגם לי לא ממש ברורה משמעות הכותרת..התאירי את עינינו?)
תגובות