ריח זר ממקום אחר
שוטף את גופי
ריח זר מהול בושם
אופף חדרי לבי
אמרת כי יצאת מחיי
נכנסת חזרה מאחור
בדלת אל התת מודע
מול חדרי נשמתי
שם ראיתי אותך
עומדת ומחכה בשקט
שערך מתנפנף מולי
דלתות חדרי נשמתנו פתוחות
כי הרוח אותן לא תטרוק
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
רעיון מאוד יפה, לפעמים יש כאלו שנאמר עליהםף עיניים להם ולא יראו, אזניים להם ולא ישמעו, אך הנה את מוכיחה ההיפך ומראה שלפעמים בעיני רוחך ובאזני רוחך ניתן לראות אף יותר ממציאות ימינו.
לעניות דעתי טוב יהיה אם תפרידי את שלשת המשפטים האחרונים מהשיר, זה יעצים אותו:
לו רק תמיד אתהלך
בעיניים
עצומות
תגובות