קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
תודה למגיבים :-)לאה, מארי וישי שור
בשיר יש את הפשטות והתמימות, אך יש בו חידה.
יש את החלק החסר, על הקורא להשלים אותו בדמיונו,עלפי הבית הראשון והשלישי, זהו שיר בנוי כמו פזל.
[ליצירה]
---
תפיגו כבר אדי השנאה העצמית
אל תתנו לסם המזוכיזם להמית,
היו מפוכחים ולא סהרוריים
אל תרחמו על אכזריים.
שאפו לשלום אך גם לביטחון
אך עשו זאת מתוך פיכחון,
אנחנו לא כובשים מהים
אנחנו ארץ,תורה ועם,
לעד נחיה, סיפורנו לא תם.
תגובות