[ליצירה]
קולו נדם
ואנו המומים
את מלוא האשמה
על עצמנו לוקחים??
עד שיקום איש האמת
ולא משנה מי הוא
אם אדון רביב
או ראש השב"כ
אך את נפשנו
אנא הצילו!
יוודע בגויים לעיניך
נקמת הדם השפוך.
יוודע לעיני כולנו
מי הוא השופך.
[ליצירה]
כבר קראתי בזמנו, כשפורסם. ועכשיו, בזכות ההפניה של אביב וסתיו, אני קוראת שוב, ושוב נהנית, ונדהמת מיכולות הכתיבה שלך.
פשוט נפלא.
(תודה לאביב וסתיו על התזכורת הברוכה.)
[ליצירה]
נראה לי שכדאי להוריד את ו' החיבור בתחילת כל שורה.
בפזמון גם הייתי משנה.. הייתי כותבת אותו כך:
ונראה שהכאב הוא גדול
גדול כמו החול.
אני לא יכול.
בבית האחרון לא נראה שיש צורך להוריד את ו' החיבור.
זאת המלצתי, כי הבנתי שאתה מעוניין בכך. בכל מקרה בשביל יצירה ראשונה זה באמת אחלה. (ואתה לא חייב לקבל את מה שאני חושבת.. )
בהצלחה.
[ליצירה]
הדר, מצד אחד אני מסכימה איתך, אבל מצד שני הן סתם ילדות פחדניות.
לא רוצה ולא מעוניינת לעשות את החשבונות של הקב"ה. אני בטוחה שאם היא מתחרטת באמת, הוא ימחול לה.
(כן, זה קשה גם לי, גם אותי גרשו.)
תגובות