[ליצירה]
מה שרואים מכאן לא רואים משם או שלא.
בשחר מחוויר עמדה אל מול תהום
עטופה בשמלה שחורה
הכובשת גופה כמו שכבש נשמתה
בין שמים וארץ בין עבר להווה.
תהומות מתחת זועקים אליה.
כקרבן אהבה ניגשת לזבח
הם קוראים לה ,
זועקים לדמה המותר,
דם אהבה, דם קורבנם.
עומדת על פי התהום,
עטופה בשחור,
האופל קורא לה
להשכיח יום האתמול.
עוזבת אותך
קורא לה השחור
ניתקת מארץ
במעופת ציפור דרור.
יפה כתיבתך!
תודה.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
מה שרואים מכאן לא רואים משם או שלא.
בשחר מחוויר עמדה אל מול תהום
עטופה בשמלה שחורה
הכובשת גופה כמו שכבש נשמתה
בין שמים וארץ בין עבר להווה.
תהומות מתחת זועקים אליה.
כקרבן אהבה ניגשת לזבח
הם קוראים לה ,
זועקים לדמה המותר,
דם אהבה, דם קורבנם.
עומדת על פי התהום,
עטופה בשחור,
האופל קורא לה
להשכיח יום האתמול.
עוזבת אותך
קורא לה השחור
ניתקת מארץ
במעופת ציפור דרור.
יפה כתיבתך!
תודה.
[ליצירה]
ברוך שובך!
משקל השיר חביב עלי,
וכן גם המילים,
אך כוונת השיר
נסתרה מבינתי
שלא באשמתך.
על כן הואל נא בטובך
לגלות את צפון ליבך,
הסבר כוונתך למתקשים
בפעם העשרים
[ליצירה]
אני מתכוון שלפעמים ניראה לנו שאנחנו מאמינים במשהו
כמו איוב הרי הוא לא היה אומר את דברי התוכחות שלו לקדוש ברוך הוא אם הוא לא היה מאמין בהם
אבל בסוף כאשר אלוקים מוכיח אותו הוא מגלה שמעולם לא הייתה לא בעיה עם ה' אלא הכל נבע מחוסר העמקה באמונה שלו עצמו הוא לא הבין במה הוא האמין עד שלא הראו לו.
[ליצירה]
אולי במקום לכתוב על רגשות נתחיל לשאול את השאלה להמ אני מרגיש דווקא את מה שאני מרגיש דווקא מהדבר הספציפי הזה.
ועל התשובה לשאלה הזאת שהיא האמת שלנו
נכתוב.
ולא על רגשות שהם תמיד שקריים
[ליצירה]
איך את יכולה לומר כזה דבר אם הכל "תחת שליטה" מה טעם יש לחיים, אם כך הדבר כל זמננו פה של בני האדם הוא הבל. על זה קראי מדרש קהלת ודברי רמבם בספר הדעת.
[ליצירה]
ניראה לי שזה סגנון כתיבה שמאוד מתאים לתקופה
אבל הכתיבה עצמה לא מתוחכמת אין ממש תכליתיות להרבה מרכיבים של השיר כמו חריזה למרות שלא חייב זה נכון אבל סדר התרגשות שעולה או יורדת כאילו אין איזה קווים שבאים לחדד את הרעיון בשיר שלך כאילו לא כתבת שיר כלל