[ליצירה]
וואי, כל כך נכון ואמיתי
למה אתה מאכזב אותה כשהיא לבד על אי, קוראת לעזרה, ואתה חולף ביעף, בספינה הבטוחה שלך, המוגנת ממציאות מרה.
עוגן. זה כל מה שהיא מבקשת.
[ליצירה]
עוד שיר נפלא של המטומטם
שוב בוקע אל העולם
חייו המיוסרים וכל הקורות
אהבות אכזבות ושאר ירקות
אך בלא לדעת את העניין
השיר לא תמיד נראה מובן
ומתוקף היותי חבר
לא אגלה את כוונות המשורר
לו רק יכולתם לנחש את נפשו
הייתם מגלים עוד טפחיים בשירו
אך אשאל נא גם אותו
פרוזאי יקר שכמותו
האם מה שכתבת נכון
וראש אחר דיבר משלך הגרון?
[ליצירה]
[ליצירה]
ציור מדהים
לקח לי קצת זמן לראות את מר מוות.
[ליצירה]
אני לא יודע אם זה היה אפשרי, אבל ברקע נראה שיש אנשים שבודקים את ה"כפרות" שלהם וצריך להבליט אותם קצת יותר, ללת להם יותר מקום בפריים.
למרות זאת, זו עדיין תמונה טובה.
(אני באופן אישי מתנגד למנהג הברברי הזה. נוהג שכבר לפני מאות שנים רבנים המליצו לוותר עליו)
[ליצירה]
לא צולם צבעוני, אלא ורדים... (-:
צילמתי בצבע, הגדרתי אזור שישאר בצבע והשאר הפך לש/ל. כשמצלמים בש/ל צריך טכניקה אחרת לגמרי כדי שיהיה צבעוני, וזה נראה יותר כשחזור צבעים של תמונה ישנה
תגובות