[ליצירה]
איזה כתיבה יפה...
מאוד ציורי - ממש מצליחה לראות את ההתרחשות מולי!
איזו לשון מיוחדת כמעט כל שורה זרקה אותי אל רעיונות תנכיים...
והסיום כ"כ חזק וכ"כ תופס דווקא בגלל שהוא סותר את כל מה שאנו רגילים לחשוב (אפילו מעט מן האור...)
מה אני מנסה לכתוב? שאהבתי את היצירה, שזה מקסים אפילו ואולי בגלל הרעיון הקשה...
[ליצירה]
יפה, יפה, יפה!
זה הזיז בי משהו. כמעט גרם לי לבכות מרוב שזה אמיתי. הלוואי שנזכה לעמוד לפניו כמו שצריך. זו הרגשה נפלאה, שלא זוכים לה הרבה פעמים. מדובר בשיר על עמידה, אבל זה מתקשר לי אוטומטית גם עם תפילה. תפילה כזו שעברתי פעם, חזקה, חודרת ומטלטלת, הכתיבה לי את השיר "כדור אש בוער".
תודה רבה רבה לך.
[ליצירה]
מזכיר לי את הסיפור Time Cat, על ילד שיש לו חתול והוא מגלה שהחתול יכול להעביר אותו ל9 מקומות שונים בזמנים שונים. הם עוברים במצריים העתיקה, רומא, יפן ועוד.
[ליצירה]
ועוד:
תקראו שוב את השיר. זה צועק מתוכו.
כשאצלינו 'דם ילדים שוטף ברחובות' ארה"ב מגנה את הפיגוע וממהרת 'לקדם' את התוכניות שלה לשלום באזור, תוכניות שבעיקר מתחנפות לערבים שמחזיקים את כל הנפט (כמעט) בעולם.
זה לא מקומם?! זה לא דורש נקמה?! ארורה ארה"ב!
לפעמים הרצון הזה לראות במדינה כלשהי 'ידידה' בא מתוך תחושת הבדידות האינסופית שלנו בפני העולם, אבל פעם אחרי פעם הגויים מלמדים אותנו כמה צדקו חז"ל כשאמרו ש'עשיו שונא ליעקב'.
[ליצירה]
כאלה צריך בכל ישיבה ובכל מוסד חינוכי. לכמה אנשים נהרסו החיים בגלל שהמסגרת היתה להם קשה מדי, לא מתאימה? יותר מדי.
איפה ישנם עוד אנשים.
לגבי העניין של המחקרים המדעיים, נדמה לי שאפילו המדענים צריכים לתת ניבוי לגבי מה יהיו תוצאות הניסוי כך שבעצם זה הבדל כמותי בעיקר אם אני לא טועה.