תמונה טובה, ואני מנצל את ההזדמנות שאני מגיב להציע לך משהו:
בעיר העתיקה יש פוטנציאל אדיר של צילומי אנשים . הלוואי שהייתי גר שם, ואז בטוח הייתי מסתובב כל היום עם מצלמה ומנציח את הדמויות המיוחדות שאפשר לפגוש רק שם..
שווה לנסות. (ואולי אתה מצלם ורק לא מפרסם?..)
[ליצירה]
תמונה טובה, ואני מנצל את ההזדמנות שאני מגיב להציע לך משהו:
בעיר העתיקה יש פוטנציאל אדיר של צילומי אנשים . הלוואי שהייתי גר שם, ואז בטוח הייתי מסתובב כל היום עם מצלמה ומנציח את הדמויות המיוחדות שאפשר לפגוש רק שם..
שווה לנסות. (ואולי אתה מצלם ורק לא מפרסם?..)
תגובות