זה הקפיץ לי את הסיפור על הנסיכים שהמכשפה אופכת לברבורים ואחותם מכינה להם אפודות מסרפדים וכו', הצטמררתי מיד. אחר כך ראיתי את הכיתוב למטה והבנתי שכנראה יש קשר לחורבה. בעצם, למה לא רואים את החורבה?
נראה לי, שאם יש לחורבה משמעות, צריך גם לראות אותה,
ואם אין חבל לכתוב את זה למטה כי זה מבלבל.
א. סוף סוף רואים עוד תמונות שלך כאן!
ב. לגבי התמונה- כרגיל ראיה ויזואלית והסתכלות נכונה לראות אופציות של תמונות, אני הייתי שם את הצללית של הציפור יותר בצד ימין כדי יותר למשוך את העין.
ג. את לא עובדת בדיגיטלי? ממש חבל שהאיכות כ"כ ירדה בגלל הסריקה (זה ממש מפריע בגלל החדות יתר שגורמת ל"מדרגות" בקווים בתמונה)
איכות הסריקה תואמת את האוירה בתמונה, ולכן את לא צריכה להתנצל :-)
באמת חסר רק הצחוק של המכשפה כי האוירה פה פשוט עגמומית!
תפיסה טובה. תמונה מעניינת ומלאת אוירה.
העץ באמת נראה מפחיד, כאילו מאיים על מי שינסה להתקרב.
אבל אני לא שומע את המכשפה, איפה היא?
אני רואה מבט של תקווה בעיני הציפור,
ברקע מנגינה שקטה, אך מתחזקת...
[ליצירה]
זה הקפיץ לי את הסיפור על הנסיכים שהמכשפה אופכת לברבורים ואחותם מכינה להם אפודות מסרפדים וכו', הצטמררתי מיד. אחר כך ראיתי את הכיתוב למטה והבנתי שכנראה יש קשר לחורבה. בעצם, למה לא רואים את החורבה?
נראה לי, שאם יש לחורבה משמעות, צריך גם לראות אותה,
ואם אין חבל לכתוב את זה למטה כי זה מבלבל.
[ליצירה]
א. סוף סוף רואים עוד תמונות שלך כאן!
ב. לגבי התמונה- כרגיל ראיה ויזואלית והסתכלות נכונה לראות אופציות של תמונות, אני הייתי שם את הצללית של הציפור יותר בצד ימין כדי יותר למשוך את העין.
ג. את לא עובדת בדיגיטלי? ממש חבל שהאיכות כ"כ ירדה בגלל הסריקה (זה ממש מפריע בגלל החדות יתר שגורמת ל"מדרגות" בקווים בתמונה)
[ליצירה]
איכות הסריקה תואמת את האוירה בתמונה, ולכן את לא צריכה להתנצל :-)
באמת חסר רק הצחוק של המכשפה כי האוירה פה פשוט עגמומית!
תפיסה טובה. תמונה מעניינת ומלאת אוירה.
[ליצירה]
העץ באמת נראה מפחיד, כאילו מאיים על מי שינסה להתקרב.
אבל אני לא שומע את המכשפה, איפה היא?
אני רואה מבט של תקווה בעיני הציפור,
ברקע מנגינה שקטה, אך מתחזקת...
[ליצירה]
קודם כל, אני מאוד בעד הרעיון של בימוי תמונות- זה מוכיח שאת באה להביע אמירה ולא סתם מצלמת (וזה ההבדל,לדעתי,בין אומנות לתיעוד).
צבע צהוב הוא בד"כ בעייתי בשילוב עם פלאש, הופך למטושטש ובוהק, אבל במקרה שלך זה בדיוק האפקט הרצוי-דמוי אש,סממן מלחמה. בהחלט מכניס אותנו לאווירה הנכונה.
אני לא חושבת שהפוקוס הוא הבעיה,אם רצית חדות,אלא העובדה שצילמת דרך כלי זכוכית. גם אם היית סוגרת צמצם עד למינימום האפשרי, זה לעולם לא היה יוצא חד כלעוד יש חוצץ. אבל גם הטישטוש כאן רק מוסיף לתחושה.
2 דברים שהייתי משנה: 1.את הזווית בה מונח החייל השוכב, כדי להרוויח את קווי המיתאר שלו-כרגע הוא לא נראה חייל. 2.אור רך מאחורה, ואז ראש החייל העומד היה ברור יותר.
בסה"כ, רעיון מצוין וגם הביצוע לגמרי לא רע,במיוחד לחובבנית אם כך את מתעקשת לקרוא לעצמך.
[ליצירה]
נוריות. אמיתיות לחלוטין. (אחרת מה הטעם?), אלוהים יוצר ואני רק מתעדת. תוכלו למצוא אותן בכל מקום עכשיו, זה שיא זמן הפריחה שלהן. אבל פיות אני לא מבטיחה שתמצאו... :-)
[ליצירה]
ליתוש, המדריך שלי בקאמרה אובסקורה טוען שהצילומים המוצלחים ביותר נוצרו בטעות (ע"ע הנזל אדאמס למי שמכיר), ובכך אני מסכימה עם שניכם, א-ב-ל
יש ערך עצום בעיני לכוונת האמן. קודם כל-עבורו, לבחון עצמו אם השיג את שרצה, איזה טעויות עשה, איך משתפרים וכו'. ושנית, עבור הצופה. נסי להתבונן בצילום סתם כך, ואח"כ להתבונן בו שוב תוך הסברים של הצלם-מה תפס את עינו ולמה התכוון. החוויה תהיה שונה לחלוטין!
כוונת הצלם הופכת את התמונה מסתם תיעוד מציאות אובייקטיבי, לאמירה מנקודת מבט אישית. זו דעתי.
וישראל, מתנצלת שתפסנו לך מקום בתגובות לצורך דיון כללי :-)
[ליצירה]
אמונה,אני לא חושבת ש"כואב" זו התחושה העולה מן השיר. אולי פיכחות, עמידה כנה מול המציאות.
ושורה אחת לא הבנתי- "שלא תעיזי להתאהב, זו פעם אחרונה"-באחר,שי,או בך..?
תגובות