גליה חמודונת אין לי מושג מספיק על מנת להבין
באם זה שיר, אף כי נראה לי שכן.
לגבי התוכן מסכים עם כל מילה.
זה טוב כתוב יפה ועונה למשאלות לבי.
כולי הזדהות איתך.
תודה על יצירה נפלאה בעיני:
חיים
[ליצירה]
גליה חמודונת אין לי מושג מספיק על מנת להבין
באם זה שיר, אף כי נראה לי שכן.
לגבי התוכן מסכים עם כל מילה.
זה טוב כתוב יפה ועונה למשאלות לבי.
כולי הזדהות איתך.
תודה על יצירה נפלאה בעיני:
חיים
[ליצירה]
השיר יוצר תמונה מושלמת ויש בו גם הפתעה ואפילו הומור, ואולי היכולת לראות עצמך מבחוץ, ולגחך קצת, הצילה אותך מהים הרגשי של עצמך. אפשרה לך, לפנים שלך, להיות האופק, התקווה. הבנתי נכון?
[ליצירה]
הכל טוב ויפה, רק תזכור שלא אתה מזמן, עושה, פועל.. זה גם ממנו. הרצון להתעלות- גם זה לא שלך. לכן אין הריני, כי מי אתה בכלל. זה בעצם אנא ה' תן בחסדך שאפתח אל הטוב. לילה טוב.
תגובות