משיכות מכחול מהירות,
תפיסת הרגע החי כפי שהוא,
כמה שיותר קרוב למודל האמיתי,
ממש מקסים!מעולם לא ראיתי שילוב מוצלח יותר של כחולים ואדומים!
מאוד יפה ומלא חיים, אם כי גם קצת נוגה - אולי בגלל העלים הנושרים...
תודה על ציור מדהים!
לא סתם קיבל הציור הזה תגובות כל כך רבות, הוא באמת מקסים ומרשים, נותן תחושה חמה של בית, נעים להביט בו ואני מתארת לעצמי שקשה מאוד לצייר אותו... כל הכבוד!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ציוריך
שלום חיים נוי היקר
ציוריך מרשימים בשלל הצבעים החמים,מקרינים חום
שמחה לסביבה. אהבתי את הרשום מאד . הכל נראה
מקורי,ושופע תשוקה.
תודה לך
אילה בורטן
[ליצירה]
שיר קשה לקורא !
אבל הנאתי היום הייתה מושלמת מכתיבה כה נהדרת.
שיר שאחשוב עליו בלילה, על מילותיו הכתובות
בפשטות מדהימה וחריזה נפלאה המזכירה סונטה,
רק במבנה שונה. יופי, פשוט יופי מהמם.
אהדתי ואוהב שיר וסיגנון זה.
תודה: חיים
[ליצירה]
שיר באמת יוצא דופן אצלך, ויפיפה.
מאפשר מבט מכמה זויות, אני אישית מעדיף לראות בו
אזהרה לעם הזה על אשר עינייך רועות במעשיהם,
וכי יום התשלום על כך קרב ובא.
נפלא!
שוב לא התאכזבתי, תודה מכל הלב:
חיים
תגובות