תודה לכל המגיבים!
באשר לשאלות שנשאלו זהו כרך[ עיר גדולה] עם תושבים רבים ועל העיר יורדת החשכה ולא דוקא
עיר בורגנית היא בנויה בתוך ואדי משני צידי רכסים
ועליה בנינים זה אחר זה עד לצלע ההר.
לגוונים אין כל משמעות רק ליצור יופי לעין ואמיתות
לאורך הבניינים ניתן ליראות חנויות ואנשים.
למי שיש מסך קריסטלי התמונות מקבלות יותר תוקף
ויופי גם ניתן להבחין בכל הפרטים הקנים.
ושוב תודה:
חיים
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים!
באשר לשאלות שנשאלו זהו כרך[ עיר גדולה] עם תושבים רבים ועל העיר יורדת החשכה ולא דוקא
עיר בורגנית היא בנויה בתוך ואדי משני צידי רכסים
ועליה בנינים זה אחר זה עד לצלע ההר.
לגוונים אין כל משמעות רק ליצור יופי לעין ואמיתות
לאורך הבניינים ניתן ליראות חנויות ואנשים.
למי שיש מסך קריסטלי התמונות מקבלות יותר תוקף
ויופי גם ניתן להבחין בכל הפרטים הקנים.
ושוב תודה:
חיים
[ליצירה]
ישי הגדול המקסים בכל,
עם שירתך ניתן לצאת במחול.
זרימה וקצב עם כתיבה נפלאה,
עושים לנו טוב גם ולנו רע.
זו הסיבה שאת שיריך סורק,
קינאתי ביניהן אני פורק.
תודה לך ישי היקר:
נפלא!
חיים
תגובות