תודה לכל המגיבים!
באשר לשאלות שנשאלו זהו כרך[ עיר גדולה] עם תושבים רבים ועל העיר יורדת החשכה ולא דוקא
עיר בורגנית היא בנויה בתוך ואדי משני צידי רכסים
ועליה בנינים זה אחר זה עד לצלע ההר.
לגוונים אין כל משמעות רק ליצור יופי לעין ואמיתות
לאורך הבניינים ניתן ליראות חנויות ואנשים.
למי שיש מסך קריסטלי התמונות מקבלות יותר תוקף
ויופי גם ניתן להבחין בכל הפרטים הקנים.
ושוב תודה:
חיים
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים!
באשר לשאלות שנשאלו זהו כרך[ עיר גדולה] עם תושבים רבים ועל העיר יורדת החשכה ולא דוקא
עיר בורגנית היא בנויה בתוך ואדי משני צידי רכסים
ועליה בנינים זה אחר זה עד לצלע ההר.
לגוונים אין כל משמעות רק ליצור יופי לעין ואמיתות
לאורך הבניינים ניתן ליראות חנויות ואנשים.
למי שיש מסך קריסטלי התמונות מקבלות יותר תוקף
ויופי גם ניתן להבחין בכל הפרטים הקנים.
ושוב תודה:
חיים
[ליצירה]
הלא אמרתי לך שאתה בין הטובים ביותר באתר?
צר לי לאכזב אותך: אתה הכי טוב!!!
תודה, תודה ושוב תודה עם כל הפירגון אשר מסוגל
יוצר לפרגן בו ליוצר אחר.
חיים
[ליצירה]
אין כמילים פשוטות היוצאות מלבך
והכתובים בידך!
כה נוגיע ויפה מרגש עד להדהים,
בשעת הקריאה קשה להפנים.
זה עולה לגרון מסתובב כסביבון,
אתה רץ למקלחת,
שוטף פניך עם סבון.
תודה על תגובה וזו התשובה:
שלך:
חיים
[ליצירה]
ביו המים של מעלה למים של מטה: ירחפו,
כי צורך הקיום ודו קיום לעד: אותם ידחפו.
השחפים!
והשמש שקעה החל להחשיך ולחיות הן צריך,
וזו השעה הטובה לדגה לאחר מכן עת האהבה.
תודה פשוט מרשים! ואין מילים.
האם מספיק דברתי האת עצמי הבהרתי
בנושא היצירה?
אהה.. כן נזכרתי: תודה
תגובות