[ליצירה]
ציור מקסים!
אני הק' הייתי מעדיף "לאור הירח",
אבל איך שנראה לך (כמובן).
אהבתי את יחסי המרחקים בין העצמים השונים בתמונה. מעניין לראות עוד ציורים שלך!
[ליצירה]
בס"ד
אל תירא אסף לוחם
החרוז עוד יתחמם
יתחבא בתוך הסוף
אויבו יחטוף אז בפרצוף
ואחר חרוז הפרא
עוד ירים את נס המרד
הוא יצא למלחמה
על סוסה אחת כתומה
הוא יכה בכל אויביו
וינצח את הקרב
החרוז אינו יחיד
נלוה אותו תמיד!
[ליצירה]
יש בשיר הזה מן יופי מיוחד. נהניתי מאוד מהשילובים מהמקורות, ממש תלמידה חכמה...
אם לשמיל בחנות הספרים נגמרו הסופים הטובים, תנסי אצל מוישה שברחוב השני.
[ליצירה]
בס"ד
מצטרף לכל הנ"ל! שיר יפה מאוד. במיוחד אהבתי את השורה "מי שירתה קרא לא אהב?" זו שורה מסבכת. מיד אתה חושב לעצמך - אהבתי או לא אהבתי את השיכה שלה? אבל אתה לא יכול לענות כי אתה לא יודע מי זו. מעניין.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
זה מתחבר לי לכל מיני נסיונות לשפר את המצב, וכל מיני מחשבות על הנה, זה הפתרון לכל בעיותיי! שתמיד נגמרים כמו בסיפור הזה, בהבנה שזה ממש לא עזר. רק שבמציאות לא נהיים יותר יפים גם בעיני אחרים.
אה, כן. בהתחלה חשבתי שזה פירסינג, אח"כ איזה ניתוח פלסטי. אחרי שקראתי את התגובות אני לא בטוח שהבנתי מזה בכלל משהו. תודה בכל אופן.
תגובות