עומר היקר!
אהבתי את תגובתך יש בה כנות מתחושותיך וגם זו תגובה אותה השיגה היצירה משמע שיש בה משהו.
אגב היש לך כבשה יותר יפה? למה שלא תעלה אותה!
חיים
ותודה לכל המגיבים לטוב ולרע.
ציידת, לא יכולתי שלא להגיב להערתך - העולם והבריאות ניתנו לאדם לשימושו, תפתחי את הספר... כמובן שהשימוש צריך להיות מתחשב, חכם, לא מזיק, והייתי אפילו אומרת "אוהב", אבל בטח שלא באנו לעולם הזה לשמור ולשמר את כל הסובב אותנו כבמוזאון- מנקים את האבק שמעל הזכוכיות... והיש שימוש יותר עילאי לחומר חי מאשר להיות חלק ביצירת אומנות?! אז ל-מה כן מוצדק להשתמש בחומרים לדעתך?
אגב, חיים, הברק זה שמן זית או סתם פוליש?
אחלה כבשה. מה הגודל?
כבשה מעניינת.
לגבי העץ, בכלל לא בטוח שהוא כרת בשביל זה עץ - אפשר ללכת למטע זיתים בתקופת הגיזום ולאסוף את מה שהם מורידים.
זה בכוונה שהבסיס נראה כמו רגל של כבשה?
תודה לכולם על תגובותיהם!
העץ באמת לא נכרת על ידי אין לי קשר לרצח זה.
הוא ניתן לי עם רכישת הבית במתנה על ידי ראש כפר
אחד ואמר לי שהעץ מת ואני כבר אדע מה לעשות בו.
הנצחתי את העץ בשתיקת הכבשים של כל העצים
הנכרתים.
אין לי מושג למה אני צריך להצטדק במקום לשמוע חוות
דעת עיניניות.
את אהבתי לטבע אין רואים בשירי?
חיים
[ליצירה]
עומר היקר!
אהבתי את תגובתך יש בה כנות מתחושותיך וגם זו תגובה אותה השיגה היצירה משמע שיש בה משהו.
אגב היש לך כבשה יותר יפה? למה שלא תעלה אותה!
חיים
ותודה לכל המגיבים לטוב ולרע.
[ליצירה]
מַההההההה
ציידת, לא יכולתי שלא להגיב להערתך - העולם והבריאות ניתנו לאדם לשימושו, תפתחי את הספר... כמובן שהשימוש צריך להיות מתחשב, חכם, לא מזיק, והייתי אפילו אומרת "אוהב", אבל בטח שלא באנו לעולם הזה לשמור ולשמר את כל הסובב אותנו כבמוזאון- מנקים את האבק שמעל הזכוכיות... והיש שימוש יותר עילאי לחומר חי מאשר להיות חלק ביצירת אומנות?! אז ל-מה כן מוצדק להשתמש בחומרים לדעתך?
אגב, חיים, הברק זה שמן זית או סתם פוליש?
אחלה כבשה. מה הגודל?
[ליצירה]
קשה לי!
אכן קשה לי למצוא בנונסנסים שלך והסיפורים דברים שניתן להעביר עליהם ביקורת בונה, וזה מכיוון שאיני יודע לכתב בצורה כזאת.
וכל שנשאר לי כתגובה ,
זה שאהבתי מאד!
שלך בידידות: חיים
[ליצירה]
דעה? זה יותר נכון מדעה, ולא רק נכון !
מאחר ודעה הינה של אדם אחד, וזו ממש אמרת כנף.
אדם המביט מהצד אף על עצמו, מכניס פנימה דברים
אשר אחרים רוצים לראות או לשמוע, אולם לא יכתוב
או ידבר מתוך עמקי נשמתו. לא יהיה זה האני שלו.
תהיה זו דמות מזויפת ותשלוט בו בסופו של הדבר.
אנו כותבים ויוצרים כל דבר, לפי קשרונינו המולד
אשר ניתן לנו במתנה ואנו קצת ליטשנו אותו.
אהדתי, אהבתי, נהנתי. תודה: חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
תגובות