עומר היקר!
אהבתי את תגובתך יש בה כנות מתחושותיך וגם זו תגובה אותה השיגה היצירה משמע שיש בה משהו.
אגב היש לך כבשה יותר יפה? למה שלא תעלה אותה!
חיים
ותודה לכל המגיבים לטוב ולרע.
ציידת, לא יכולתי שלא להגיב להערתך - העולם והבריאות ניתנו לאדם לשימושו, תפתחי את הספר... כמובן שהשימוש צריך להיות מתחשב, חכם, לא מזיק, והייתי אפילו אומרת "אוהב", אבל בטח שלא באנו לעולם הזה לשמור ולשמר את כל הסובב אותנו כבמוזאון- מנקים את האבק שמעל הזכוכיות... והיש שימוש יותר עילאי לחומר חי מאשר להיות חלק ביצירת אומנות?! אז ל-מה כן מוצדק להשתמש בחומרים לדעתך?
אגב, חיים, הברק זה שמן זית או סתם פוליש?
אחלה כבשה. מה הגודל?
כבשה מעניינת.
לגבי העץ, בכלל לא בטוח שהוא כרת בשביל זה עץ - אפשר ללכת למטע זיתים בתקופת הגיזום ולאסוף את מה שהם מורידים.
זה בכוונה שהבסיס נראה כמו רגל של כבשה?
תודה לכולם על תגובותיהם!
העץ באמת לא נכרת על ידי אין לי קשר לרצח זה.
הוא ניתן לי עם רכישת הבית במתנה על ידי ראש כפר
אחד ואמר לי שהעץ מת ואני כבר אדע מה לעשות בו.
הנצחתי את העץ בשתיקת הכבשים של כל העצים
הנכרתים.
אין לי מושג למה אני צריך להצטדק במקום לשמוע חוות
דעת עיניניות.
את אהבתי לטבע אין רואים בשירי?
חיים
[ליצירה]
עומר היקר!
אהבתי את תגובתך יש בה כנות מתחושותיך וגם זו תגובה אותה השיגה היצירה משמע שיש בה משהו.
אגב היש לך כבשה יותר יפה? למה שלא תעלה אותה!
חיים
ותודה לכל המגיבים לטוב ולרע.
[ליצירה]
מַההההההה
ציידת, לא יכולתי שלא להגיב להערתך - העולם והבריאות ניתנו לאדם לשימושו, תפתחי את הספר... כמובן שהשימוש צריך להיות מתחשב, חכם, לא מזיק, והייתי אפילו אומרת "אוהב", אבל בטח שלא באנו לעולם הזה לשמור ולשמר את כל הסובב אותנו כבמוזאון- מנקים את האבק שמעל הזכוכיות... והיש שימוש יותר עילאי לחומר חי מאשר להיות חלק ביצירת אומנות?! אז ל-מה כן מוצדק להשתמש בחומרים לדעתך?
אגב, חיים, הברק זה שמן זית או סתם פוליש?
אחלה כבשה. מה הגודל?
[ליצירה]
אתה שואל על הנעלם הגדול והלא מוחשי,
רבות התהיות בנושא זה ותשובות עוד יותר.
מה שנדרש מאיתנו זה לחיות לא יותר,
היא אינה מוחשית מקומה במח,
לפעמים אותה נצרח, לעתים רוצה לשמוח.
אהבתי ואהדתי.
תודה:
חיים
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אוהו!
את הורסת בחורים ממש.
שיר די נחמד ומזכיר לי מיקרה בודד שבו הייתי
באותו המקום שבו היה הבחור בשיר.
ממש לא נעים.
שיר יפה לרצות ולדחות!
קצת מוזר אבל זה רק שיר... מכירה?
תודה:
חיים
[ליצירה]
12 מילים וכה חודר אל עומק הנשמה,
דומני ששמעתה שירה בהיותך עוד בבטן אמך.
כל זה נכתב בתקווה שלא תפגע.
שיר קצר, החוסך במילה מאחוריו מסתתרות
מהן רבבה.
תודה, תודה, שוב לא תעיתי את מחיר תשבוחות כרגע פדיתי.
המעריץ: חיים
תגובות