[ליצירה]
דבר ראשון אהבתי!!
דבר שני , לא הבנתי מה ההבדל בין
אותך אני אוהבת,
ל
ובך אני מאוהבת.
האים הכוונה
היא שגם הוא חולם/חושב עליך ,שאת מאוהבת בו
ולכן בו בתוכו, גם שם את מאוהבת
או לפחות מדומיינת ככזאת.
שיר יפה
אהבתי
[ליצירה]
פשוט נתרבו המיקרים....
)-:
ככה זה אין מה לעשות..
בימיינו....
יש יהודי לבן כשלג במזרח אירופה
(הלבינו את פניו)
לא התכוונתי לפגוע,
סליחה...
אפילו חשבתי בלב (עמוק עמוק)
שהשיר שלך על הדייטים נחמד בהחלט..
(-:
בברכת כתיבה וחתימה טובה
מושה הגמלוני
[ליצירה]
לסיכום אהבתי
כדאי באמת לנצל את מירב הנקונות של כרטיס האשראי כל עוד חיים, ו"צל" היציאה לא מאיים על
שלוות הכתיבה...
ללא ספק
השיר הוא "יציאה" נחמדה לכל מי שלא
חווה חוויות מסעירות בחייו
ולא קרא את השיר שלי על ליטוף אוגרים
בסתר לילה
תודה לך תודה לך
[ליצירה]
אהבתי
"הרכנתי ראשי על פיסת אדמה, הקשבתי בשקט לפסיעות מדומות.
דמייניתי אותה הולכת חוזרת, מהורהרת אם יש עוד טוב בבריאות."
השורות היפיפיות האלה נגעו בלבי..
אני מתרשם שאת השיר כתבת בסערת רגשות
והוא זרם לתוך הדף בשצף ,
לענייות דעתי אם הייתה מסיים בשורות "הרכנתי ראשי" וכו' השיר היה מקבל אופטימיות יופי וחוזק
אהבתי אהבתי אהבתי
תגובות