קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
זה מאוד יפה, הזמן הקודם שמת,היו ואינם, שגדר הזמן מונעת ממך להגיע וללטף את הימים ההם.
יש מידה של גלוריפיקציה בשיר, וזה בסדר, רבים שעוברים גדר בחייהם ונכנסים לתקופה קצת קשה או קצת קשה מאוד יוצרים גלוריפיקציה לתקופתם הקודמת
[ליצירה]
-----
סיפור נהדר! וחבל שלא זכה לתגובה עד כה!
כנראה שכך חוקרי המקרא המודרנים סבורים שנכתבה התורה ושהיא המצאה מקושקשת מן היסוד ואסופה מקרית של אותו שיכור שתיארת...
אך -התורה,
היא גדולה מהחיים! היא משהו שאדם והיה הכי גאון בזמנו, לא יהיה מסוגל לכתוב מבלי להבין נסתרות שנחשפו אלפי שנים אחר כך.
תגובות