אור רוחני צהוב מציף את הארץ והחמנית נוטלת תשעה קבין מתוכו
חיים נוי19/4/2006 22:49:06 תגובות שנמחקו עם התמונה!
מאחר והציור נעלם מהאתר ועימו התגובות הריני מעלה אותן חזרה: חיים
המגיב : חיים פינקסון [email protected]
נחמד
תאריך: 9/4/2006 22:22:13
התגובה : (74085)
חמניות ושמש מזכירים לי את הקיץ שאותו אני מאוד אוהב כמו את
הציור הזה.
המגיב : נשמת כל חי mailto:
תאריך: 10/4/2006 00:41:32
התגובה : (74104)
ואוו, רגע, זה זכוכית באמת או ציור של זכוכית???? זה ממש כמו
ואן-גוך!!!
המגיב : אילה למל בורטן [email protected]
עבודה יפיפיה
תאריך: 10/4/2006 04:23:12
התגובה : (74107)
שלום חיים
יצירה נפלאה ,שופעת חן ואור,חום חום חום,
תודה אילה
המגיב : חיים נוי [email protected]
תאריך: 10/4/2006 04:52:08
התגובה : (74108)
ציור שמן על בד!
ולא זו לא הטכניקה של ואן גוך.
אותה כבר הראיתי בעבר.
שיטה שלי אותה המצאתי.
תודה לכל המגיבים היקרים.
חיים
המגיב : מארי מן הים mailto:
תאריך: 10/4/2006 11:57:57
התגובה : (74113)
נ ה ד ר ! כל כך יפה!
המגיב : אביב וסתיו mailto:
תאריך: 10/4/2006 12:31:46
התגובה : (74118)
עדין, קסום ונוסך אור (לאו דווקא פיסי)
המגיב : ישי שור [email protected]
תאריך: 10/4/2006 22:48:23
התגובה : (74164)
מקסים.
נפלא.
מהמם.
שאמשיך להרעיף שבחים?
תודה.
המגיב : יוליה קגנוביץ mailto:
תאריך: 11/4/2006 01:19:41
התגובה : (74184)
מדהיייייייייים!
אחת ה- בהא הדיעה-מוצלחות שלך!
אהדתי!
המגיב : קנטאור . mailto:
תאריך: 11/4/2006 02:38:52
התגובה : (74190)
אם ואן גוך היה רואה זאת, מן הסתם היה תולש גם את האוזן
השניה...
הציור זה קצת מדכא - הלא כן?
תלוי במביט!!!
חיים
המגיב : הכי חמודה mailto:
זה פרחים יפה
תאריך: 11/4/2006 11:07:38
התגובה : (74193)
מאוד יפה מצייר חיים,
המגיב : דינה . mailto:
תאריך: 11/4/2006 18:30:28
התגובה : (74234)
יפה כל כך!!
חג שמח! התמונה מהממת! אבל נראה לי שהפלאש והזוית בה צולמה התמונה לא הכי החמיאו לה...
חוצמזה, הקומפוזיציה נפלאה - כ"כ הרבה צהוב, בקושי נכנסנו לאביב, כמה כיף לראות כבר קיץ...
מי.
[ליצירה]
אור רוחני צהוב מציף את הארץ והחמנית נוטלת תשעה קבין מתוכו
[ליצירה]
[ליצירה]
תגובות שנמחקו עם התמונה!
מאחר והציור נעלם מהאתר ועימו התגובות הריני מעלה אותן חזרה: חיים
המגיב : חיים פינקסון [email protected]
נחמד
תאריך: 9/4/2006 22:22:13
התגובה : (74085)
חמניות ושמש מזכירים לי את הקיץ שאותו אני מאוד אוהב כמו את
הציור הזה.
המגיב : נשמת כל חי mailto:
תאריך: 10/4/2006 00:41:32
התגובה : (74104)
ואוו, רגע, זה זכוכית באמת או ציור של זכוכית???? זה ממש כמו
ואן-גוך!!!
המגיב : אילה למל בורטן [email protected]
עבודה יפיפיה
תאריך: 10/4/2006 04:23:12
התגובה : (74107)
שלום חיים
יצירה נפלאה ,שופעת חן ואור,חום חום חום,
תודה אילה
המגיב : חיים נוי [email protected]
תאריך: 10/4/2006 04:52:08
התגובה : (74108)
ציור שמן על בד!
ולא זו לא הטכניקה של ואן גוך.
אותה כבר הראיתי בעבר.
שיטה שלי אותה המצאתי.
תודה לכל המגיבים היקרים.
חיים
המגיב : מארי מן הים mailto:
תאריך: 10/4/2006 11:57:57
התגובה : (74113)
נ ה ד ר ! כל כך יפה!
המגיב : אביב וסתיו mailto:
תאריך: 10/4/2006 12:31:46
התגובה : (74118)
עדין, קסום ונוסך אור (לאו דווקא פיסי)
המגיב : ישי שור [email protected]
תאריך: 10/4/2006 22:48:23
התגובה : (74164)
מקסים.
נפלא.
מהמם.
שאמשיך להרעיף שבחים?
תודה.
המגיב : יוליה קגנוביץ mailto:
תאריך: 11/4/2006 01:19:41
התגובה : (74184)
מדהיייייייייים!
אחת ה- בהא הדיעה-מוצלחות שלך!
אהדתי!
המגיב : קנטאור . mailto:
תאריך: 11/4/2006 02:38:52
התגובה : (74190)
אם ואן גוך היה רואה זאת, מן הסתם היה תולש גם את האוזן
השניה...
הציור זה קצת מדכא - הלא כן?
תלוי במביט!!!
חיים
המגיב : הכי חמודה mailto:
זה פרחים יפה
תאריך: 11/4/2006 11:07:38
התגובה : (74193)
מאוד יפה מצייר חיים,
המגיב : דינה . mailto:
תאריך: 11/4/2006 18:30:28
התגובה : (74234)
יפה כל כך!!
[ליצירה]
חג שמח! התמונה מהממת! אבל נראה לי שהפלאש והזוית בה צולמה התמונה לא הכי החמיאו לה...
חוצמזה, הקומפוזיציה נפלאה - כ"כ הרבה צהוב, בקושי נכנסנו לאביב, כמה כיף לראות כבר קיץ...
מי.
[ליצירה]
סתיו לשם היקרה עד רגע זה הייתי מאד רגוע ותגובתך המקצועית משום מה הכניסה אותי למתח גבוה ואת כנראה רואה בעצמך את הסיבה לכך, אי לכך אבקשך לתת לי פיתרון לבעייתי זו.
ציור נמדד לפי העין המתבוננת ואת אשר אומרת לך העין זה משודר אל שכלך ותגובתך מגיבה לפי רמתו.
בכבוד רב ליוצרת המקסימה ועל הבנתה הרבה.
בתודה מכל הלב:
חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ציור שמן על בד במושב מלאה שבתענכים ליד עפולה.
ביקרתי שם פעמים רבות משפחה שאיתם עליתי ארצה יחד מאותה העירה .
הציור מבוצע בסיגנון ראל- אימפרסיוני מברשות וסכינים. גודל חמישים על ארבעים ס"מ.
צויר לאחר סערה שחלפה העץ כבש את תשומת לבי
והחלטתי להנציחו.
תגובות