[ליצירה]
איני חובבת הסברים, אך לא יכולה לעמוד בפניך כוכב :-) (ומקווה שלא תתאכזבו מהפשטות):
השיר מתייחס לאנשי ים (מלחים או פשוט אנשים הגרים ליד הים), יש בהם רוך ש"אנשים מבחוץ" מתייחסים אליו בשאטה,מתוך חוסר הבנה (אסף- הם משעיטים אותו לעברנו, ואנחנו המשאיטים). וההבטחה? כל מי שיצא לו להיות בחוף בזמן גשם קור ורוח, מבין מה היא.
[ליצירה]
[ליצירה]
מקסים-מקסים-מקסים! תיאור החנות כבש אותי, הזכיר לי חנויות שאני אוהבת למצוא במקומות נידחים בת"א, והסוף- הצליח להיות לא לגמרי צפוי. נהניתי לקרוא!
תגובות