קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
אז ממי אתה נוטל את ההכשר המוסרי לצלוף בנו? אם לא מהאקדמיות המתחסדות של מערב אירופה שמקבלות מימון מארצות ערב הקיצוניות (במקום לתת חיי רווחה לאזרחיהן)
[ליצירה]
כנרית
תודה שקראת
כמובן שזה לא אחד על אחד אלא נכתב בהשראת החברעלע/ס של התיכון
איני עובד שם יותר כיוון שבית הספר שעליו השראת סיפוריי עבר לבעלות חדשה
[ליצירה]
האשמה העצמית הקלאסית
פשוט, השמאל הקיצוני "חולה" על הכיבוש שמאפשר לו קתרזיס של כל השנאה העצמית הקיימת.
זוכרני ששבועיים לפני משאל הליכוד על תכנית ההתנתקות כשכבר נראה שהתכנית תעבור, אחת בשם טניה רייהרט כתבה בידיעות אחרונות שעזה תהפוך ל"מחנה ריכוז המוקף מארבעת עבריו בגדרות".
אם כך, אמרתי, הבעיה היא לא ה"כיבוש" כי גם אם ניתן 99.9 אחוז משטחי יש"ע השמאל הקיצוני תמיד ימצא איזה תירוץ שאנו בכ"ז כובשים דורסניים או "סוהרים של אוכלוסיה אזרחית הכלואה במחנה ריכוז".
כנראה הבעיה היא בנפש הרדיקל ההומיה.
תגובות