ככה? בלי לנמק מדוע?
אני לא רוצה לרדת לרמת התגובות שלך. רק אומר כי בסיפורים, המונולוגים שלך. בהם שיתפת אותנו בחייך, חשפת את עצמך לכמות לעג ו"ירידה" במידה ניכרת.
אלא מאי? החבר'ה כאן הם איכותיים ולא ידרדרו ברמה.
נראה לי שהשיר בנוי בעיקר מהחסרים, אנחנו לא יודעים מה הוחסר ואנחנו לא יודעים מה נכתב.
גם הסיטואציה כללית וללא פרטים והשיר קצר ומקצר באינפורמציה.
דווקא זה מה שיפה בעיני.
קיטשי? נכון. זה לא הדבר הראשון שהייתי אומרת, אבל יש בזה. אז מה? גם את צריך... (במינון!!)
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
ככה? בלי לנמק מדוע?
אני לא רוצה לרדת לרמת התגובות שלך. רק אומר כי בסיפורים, המונולוגים שלך. בהם שיתפת אותנו בחייך, חשפת את עצמך לכמות לעג ו"ירידה" במידה ניכרת.
אלא מאי? החבר'ה כאן הם איכותיים ולא ידרדרו ברמה.
[ליצירה]
נראה לי שהשיר בנוי בעיקר מהחסרים, אנחנו לא יודעים מה הוחסר ואנחנו לא יודעים מה נכתב.
גם הסיטואציה כללית וללא פרטים והשיר קצר ומקצר באינפורמציה.
דווקא זה מה שיפה בעיני.
קיטשי? נכון. זה לא הדבר הראשון שהייתי אומרת, אבל יש בזה. אז מה? גם את צריך... (במינון!!)
[ליצירה]
ניתוח
שיר מורכב ומעניין,מורכב מיסודות הבריאה, מעגלי סוגר מעגל במהותו ומעניין במסר שבו:
השיר פותח במים("והארץ הייתה תוהו ובוהו ורוח אלקים מרחפת") ונגמר באור, פותח במשברי הטבע וביסודות הבריאה מששת ימי בראשית:
מים-אוויר-שמש-אדמה-אדם.
כמעט ומסיים בבית השישי -סיכום ביניים המסכם את חמשת הבתים שקדמו לו ועוסק במעשיו של נזר הבריאה: האדם, הנהנה מכל הדברים שהוזכרו ושקדמו לו: צדפים, ים, שמיים, רוח.אלו יש בהם יכולת להשפיע על מצב רוחו
אלא שאחר כך בא החלק על האדם ומעלליו כלפי בני מינו הקרובים לו ביותר -משפחתו ואז שוב בחזרה אל האור הגדול - אל שלמות הבריאה -אבינו שבשמיים.משם התחיל הכל ושם מסתיים הכל וזהו סופו של המעגל שהשיר עוסק בו.
[ליצירה]
אז מה דעתך ירושלמי על פצצת לבלוב גנים?
תרשום על זה פטנט לפני שאגנוב לך את הרעיון ואתעשר, ואז אתה תתבע אותי ואז אני אגיד:
"מה תה' מתלונן, הרי כתבת על זה אבל לא עשית כלום"
תגובות