בנחישות שמתפוגגת
כל פעם מחדש
אני ניצבת מול כוח עצום
שדוחף אותי-
אך לא משיג דבר
כי עדין יש בי
רחמים.
אני רודפת בצעדים
שנראים כמו
הליכה של צב,
ויש לי שינה מזויפת
וחלומות שאני ממציאה
ואהבה אחת גדולה
שלא שווה דבר.
שיר טוב עם דימויים מקסימים
ואולם לפי עניות דעתי:
בנחישות שמתפוגגת
כל פעם מחדש
אני ניצבת מול כוח עצום
שדוחף אותי-
אך לא משיג דבר
ב"אני ניצבת מול כח עצום"
קצת גורע מזרימת השיר
אך זאת רק דעתי האישית והשיר בכללו נפלא!
[ליצירה]
*
שיר טוב עם דימויים מקסימים
ואולם לפי עניות דעתי:
בנחישות שמתפוגגת
כל פעם מחדש
אני ניצבת מול כוח עצום
שדוחף אותי-
אך לא משיג דבר
ב"אני ניצבת מול כח עצום"
קצת גורע מזרימת השיר
אך זאת רק דעתי האישית והשיר בכללו נפלא!
[ליצירה]
בד"כ אני...
בד"כ אני לא נוהגת להגיב לשיר שאני לא מסמפטת ואפשר לומר שאת השיר הזה אני מתעבת.
כתוב באופן מאולץ ומאוס... לא שזה מפליא אותי כ"כ אבל באמת...אני חושבת מר שמואל שאתה לא רואה את הצד השני של המטבע!!!
[ליצירה]
****
אין לי מושג אם ירדתי לשורש העניין, אני רק יודעת שכדי לפתור בעייה מסויימת זה להיות מודע לה ולהודות שהיא קיימת, יש כאן תחושה של הכרה באמת ומשם הדרך לפיתרון קלה יותר....
תגובות