בת 28נושמת קריאה וכתיבה
מאמינה באמונה ובכוחן של המילים לסלול את הדרך לנבכי הנפש
אישיות ספרותית מועדפת - פרופ' אורציון ברתנא
בעלת תואר ראשון בחינוך ומתמטיקה
[ליצירה]
תהיות
אוהבת אני אנשים כמוך שעוצרים לתהות
מהם החיים ומה תפקידנו בתוכם והרי מוטב לחיות אותם בעלי משמעות או לא לחיותם כלל
ונכון שתשובות אינן מוחלטות וחיים הם ניסוי ותעיה
ואני אומרת העיקר התהיה !
כנה ורגיש שירך
אהבתי הכתיבה
[ליצירה]
זכרון חזק
זכרון חזק ומלא רגש של סבתא שעןד פועמת בך גם לאחר שנפרדה ממך חזרה אל בורא עולם . הכאב והפצע חשופים ומעקצצים
והכתיבה היא כמזור . מרגש ונוגע .
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים שהלכו עימי לטייל בשדות העצמי שלי ואפילו חזרו עם תנובה ותובנה
ובאשר ללוגן לוגן
שלום לך . לרוב נהנית לקרוא הארות והערות
אלא שהפעם .....
אבולוצית הספרות מעידה שהרבה פעמים דווקא הכאוס הוא נסיון לזעוק לסדר
משל הספר : הדבר / אלבר קאמי
ולפעמים הלפעמים הוא .... תמיד
שבוע מבורך לטוב
[ליצירה]
השרים בדמעה
השרים בדמעה שיר נשמה ברינה יקצורו
את טוב החיים ותנובת האהבה
אכן החיים כוללים סופה ובהם אבנים וסלעים
אך אם טועמים תפוחים ותמרים
ממתיקים את המשמעות
אהבתי הכתיבה
לימור
[ליצירה]
מטומ - תם
מטומ - תם . האנדרלין הזה לצערי וברור שגם לצערך לקח את הקרוב אליך והותיר רק אובדן . הצרה באמת מתחילה שהרך והתם
מתחיל להיות מטומטם
משתתפת בצער
[ליצירה]
אהבה זה כול הסיפור
ואולי לא צריך אהבה מהסרטים
כזאת שנמדדת על אחוזי רייטינג ושטיח אדום
אבל מישהו לחלוק ולצמוח יחד אתו
צריך גם צריך ואני מאחלת לך למצוא
אהבה היא לא כול הסרט
אבל היא בהחלא כול הסיפור :)
או לפחות השיר ...
שנה טובה
[ליצירה]
חיפשתי
אם כתבת ביקורת חיובית באחד ממאה ומשהו יצירותיי האחרות ולא מצאתי מאזן :-)
אז לאור ביקורת שלילית שמגיעה באופן מצוץ
עדיין מעדיפה שתבחר
לא לקרוא אותי
תודה
תגובות