אין כמו הים .. גם אני אוהב להשתמש בו בכתיבה.. יש בים כל כך הרבה משמעויות וגוונים... אין ספק שהים מדהים ומרתק עבור כל אוהב וכל כותב... אהבתי את משחק המילים על המחשבות שעולות 'גלים גלים' ואחר כך מתנפצות אל המזח.
קודם כל העימוד של השיר
מאפשר לי לקרוא...
וזה השיר בעיניי וכך הוא נפלא
לטעמי ולהבנתי.
חזרתי אל הים.
המקום שממנו,
הכל התחיל.
המקום בו
המחשבות עולות,
גלים גלים.
[ליצירה]
אין כמו הים .. גם אני אוהב להשתמש בו בכתיבה.. יש בים כל כך הרבה משמעויות וגוונים... אין ספק שהים מדהים ומרתק עבור כל אוהב וכל כותב... אהבתי את משחק המילים על המחשבות שעולות 'גלים גלים' ואחר כך מתנפצות אל המזח.
[ליצירה]
קודם כל העימוד של השיר
מאפשר לי לקרוא...
וזה השיר בעיניי וכך הוא נפלא
לטעמי ולהבנתי.
חזרתי אל הים.
המקום שממנו,
הכל התחיל.
המקום בו
המחשבות עולות,
גלים גלים.
[ליצירה]
נכון אבל...
איה יקירתי...
נכון אין מילה כזו "הלעד" אבל אין גם מילה כזו "אנגנך" אבל פעם פעם שמעתי שיחה מהמשורר
נתן יונתן ז"ל שאמר שלפעמים בשירה מותר "לעברת את העברית" שזאת אומרת שמותר להכניס בשירים מילים שהן
נשמעות בעברית אך הן לא באמת במילון כמו לדומת "אנגנך" וכמו "הלעד" . וזה מה שעשיתי פה...
המשך יום נהדר ,שמח ומאושר...
"לנצח אנגנך"
[ליצירה]
כנרת יקירתי !!!
איך את מרגישה מאחור?!?
הרבה מהאמונה החזקה שלי
היא בגללך ובזכותך (:
ואם את צריכה שאני אעזור לך ואמשוך אותך קדימה אז בואי וקשרי את עצמך כמוני בחבלי משיח, תימשכי קדימה על ידי חמורו של משיח. ותאמיני כמוני באמת ובתמים שהכל מסביבנו זה חלק מהגאולה הקרבה לבוא. (:
[ליצירה]
מוריה יקרה !
אני לא חושב שהמטרה של משורר צריכה לגרום לאנשים לדמוע אך כן אני חושב שמשורר צריך לגעת בלב הקורא. ואני שמח שהצלחתי לגעת בך עמוק ומצטער שגרמתי לך לבכות...
[ליצירה]
אמלי יקרה,
אני אגיד לך ת'אמת
אני אוהב את השיר שלי
ככה...
טוב לי עם עצמי,
טוב לי עם הדימויים,
טוב לי עם הכותרת
וטוב לי שיש לי אותך.
שתמיד מחפשת איך לעזור :-)
"לנצח אנגנך"
תגובות