[ליצירה]
טוב הייתי חייבת לומר
שלא רק שזה לא נורא ללכת לסרט לבד-לפעמים זה עדיף. בתור אחת חובבת קולנוע איכותי שלא תמיד מוצאת פרטנרים לטעם, הלכתי המון לבד, גם בעיר מוצאי, גם בשאר חלקי הארץ ואפילו בחו"ל. ותאמיני לי שלכרטיסנית ה הכי לא מזיז בעולם. זו תחושה שלנו...
[ליצירה]
צליחה מאוד
אני רוצה להבין איך יתכן על הדעת שאת כותבת דברים ולא מודיעה לי על מועד פרסומם, מל שיש לך אחות, שבניגוד אלייך, מבשרת לי על פנינות המקלדת שלך...ועל זה נאמר: אם תמשיכי לשלם ככה למילים, בסוף תפשטי רגל יא כשרונאית
תגובות