צוקים ניטו מאופל ועד ים
ריח קינמון וסחלב חם,
הכל השתלב כה מושלם
עם דמותך הפוסעת לאט
לקראת הפגישה האחת
אם ראיתיך בזה הרגע
אז סימן כי הכל תם,
ועת התותח נדם
המוזות פשו באויר
ולי זה הזכיר:
יש לכתוב את השיר
הפגישה הראשונה עם האחת והיחידה?
גם לי קורה שבהרבה מצבים בא לי לכתוב. בדרך-כלל זה סיפור, אבל גם שירים.
שיר לוקח מצב כלשהו ומעביר אותו מחדש במילים, מקפיא אותו.
זה ממש מקפיא את הזמן והופך אותו למחוייך ויפה.
(בין המילה 'קינמון' למילה 'וסחלב' יש רווח כפול)
תודה על התגובות :)
כשנדם רעש התותחים יש זמן לאהבה :)))
כפי שאומר שיר נהדר של אריק איינשטיין:
זהו שיר אחרי מלחמה
הוא תמיד מחזיר לי סיבה
היא מחכה
אהובה כבר חוזר
זהו שיר שבא אחרי המלחמה
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
איזה רומנטי
הפגישה הראשונה עם האחת והיחידה?
גם לי קורה שבהרבה מצבים בא לי לכתוב. בדרך-כלל זה סיפור, אבל גם שירים.
שיר לוקח מצב כלשהו ומעביר אותו מחדש במילים, מקפיא אותו.
זה ממש מקפיא את הזמן והופך אותו למחוייך ויפה.
(בין המילה 'קינמון' למילה 'וסחלב' יש רווח כפול)
[ליצירה]
---
תודה על התגובות :)
כשנדם רעש התותחים יש זמן לאהבה :)))
כפי שאומר שיר נהדר של אריק איינשטיין:
זהו שיר אחרי מלחמה
הוא תמיד מחזיר לי סיבה
היא מחכה
אהובה כבר חוזר
זהו שיר שבא אחרי המלחמה
[ליצירה]
לכן צריך לנצל כל דקה בגיל חסר הדאגות הזה. עדיין אפשר למצות את הנאת גיל הנעורים. על הצד הטוב ביותר. לכן חיי את הגיל בצורה הכי טובה לך בכדי שישארו לך גם זכרונות נעימים ולא זכרונות נערות עשוקה.
[ליצירה]
נכון, חלק מיהדות העולם בשירות האנטישמיות- ראה נטורי קרתא המתחבקים עם אחמדינג'ד. ראה את נועם חומסקי. יונתן שפירא. ישראל שמיר וכל השמאלנים הקיצוניים שנוסעים בעולם ומסיתים נגד מדינת ישראל בשירות פלסתין.
[ליצירה]
....
לשקשק בשוקו
לשקשק בשוקו
כל הדרך לקופה
הנה היא במרחק
בקצה תור מהיר ענק
עד עשרה פריטים
אך כולם איטיים.
מגיע אליה אחרי דקות
מביטה בי ארוכות,
מילה ראשונה ובמין טון:
יש לך כרטיס מועדון?
[ליצירה]
עמוס עוז, שמאלני ידוע (ואדם הגון) כתב על ההשוואות הבלתי פוסקות בין ה"כיבוש" לבין השואה כי כל המשווה בין שני סוגים של רוע, הוא בעצמו שותף לרוע.
תגובות