צריך לפתוח פתחים לאיוורור
בנפש הקודחת
חלון אל טוהר השמים המכוכבים
לתת לכל המחשבות לשקוע
לתת לסיבוכים להפרם כמו מעצמם
להתרוקן.
אולי הרוח תלטף אותנו
באויר הקר הנוגע
אולי נהיה יחד ונשמח
ונִשַלֵו
[ליצירה]
סוערה
את גדולה! יכולת כתיבת הסיפורים שלך פשוט לא מצליחה לאכזב. כל פעם מחדש.
מצטרפת לחתלתול: יש בסיפור הזה איזו רגישות דקה ועצב שנרקם לאורך כל הסיפור, עד לתקווה. משהו אחר מסיפורים אחרים שלך.ככה נראה לי.
"האמונה - ציפור החשה באור ומזמרת
בעוד השחר עוטה אופל" (הרב קוק)
[ליצירה]
יש משהו
מחריד ועוכר שלווה בסגנון השירים שלך. את מתכוונת לזה או שזה פשוט יוצא לך ככה? כנראה שאת לא יכולה לכתוב שיר על שלווה ושמחה, ילדים בבית עם גג אדום וכאלה,הא?
בכל מקרה, זה יוצא יפה. הכתיבה שלך ייחודית וחזקה מאד. לא תמיד מובנת, אבל זה המיוחד בשירה...
תגובות