אני מופתעת לגלות שאני הראשונה להגיב על ציטוט כל כך אמיתי ונכון.
אנשים נוטים לבקר אותנו בהתנהגויותנו השונות אבל, שוכחים להעניק לנו את התמיכה לה אנו באמת זקוקים.
אפי.
[ליצירה]
לחוד וביחד
אני מופתעת לגלות שאני הראשונה להגיב על ציטוט כל כך אמיתי ונכון.
אנשים נוטים לבקר אותנו בהתנהגויותנו השונות אבל, שוכחים להעניק לנו את התמיכה לה אנו באמת זקוקים.
אפי.
[ליצירה]
לא. אני לא יכולה לומר שהבנתי הכל. הבנתי שברי משפטים, רעיונות---
אבל זה לא היה לא ברור לי
היתה למילים מנגינה משל עצמם, מנגינה נהדרת, קסומה. היה בהן משהו ממיס. את כותבת מצוין לטעמי.
ולגביו- אני לא יודעת אם הוא מציאותי או פרי דמיונך בלבד, אבל תתרחקי מאורות אפלים מדי, קלושים מדי וכאלו שלא יצליחו להכיל את האור הגדול שלך בתוכם.
[ליצירה]
נראה לי שנפלאית ענתה לך על זה שתי יצירות מתחת לא?
(טוב, טוב, די להיות רווקה צינית, זה מקסים, המשפט הזה שלך, באמת. קשה לי להאמין שהוא יצליח להשאיר משהי אדישה)
תגובות