[ליצירה]
כיוונת לדעת גדולים!!
כמאמר ה"ה (המשורר הדגול) של סילברסטיין:
Batty
The baby bat
Screamed out in fright,
'Turn on the dark,
I'm afraid of the light.'
[ליצירה]
אוקי
תקשיב מותק,
נשאר לנו מקום פנוי בהוסטל...אנשים נחמדים, קצת שומעים קולות, קצת רואים מראות, קצת חושבים שהשניצל שבפיתה עושה עליהם שחור כנקמה על זה שהרגו אותו...
יש לי תחושה שתתקבל בברכה.
אני חושבת שזה הסיפור הכי מטורף שראיתי עד כה.
(אם כי קצת מייגע לקראת הסוף)
סחטיש עליך!
זה הרבה זמן שלא צחקתי ככה...
[ליצירה]
אני לא מאמינה...
בשעה שהיצירה נכתבה/נשלחה לפה... (או אולי קצת אחרי...)
לימדתי את הבנות שלי על פרויד, אנה או והשיתוק ההיסטרי.
צירוף מקרים נחמד שכזה...
תגובות