קטגוריה בפני עצמה.
תחושות מוכרות.
אלתרמן דיבר פעם על שיר שלו כשיר "זר". ותיאורי הזרות שם כ"כ חיים וברורים.
גם כאן. מסביר את ההבדלים בין הרצוי למצוי או יותר מדוייק - בין השאיפה לתוצאה...
סו.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
הו, ארספואטיקה...
קטגוריה בפני עצמה.
תחושות מוכרות.
אלתרמן דיבר פעם על שיר שלו כשיר "זר". ותיאורי הזרות שם כ"כ חיים וברורים.
גם כאן. מסביר את ההבדלים בין הרצוי למצוי או יותר מדוייק - בין השאיפה לתוצאה...
סו.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
כמה פעמים ניסיתי להתחיל את הספר.. -המון! אולי 10 פעמים בלי להגזים!
אבל בכל פעם- עם כל הביקורות המהללות שיש לו, לא הצלחתי להסתדר עם השפה והמנטליות האמריקאית המתפרצת מכל משפט וציטוט שבספר. קשה.
אבל שיכנעת אותי לנסות שוב. מבטיח לעדכן.
[ליצירה]
*
אני מניח שלהד יש כמה מובנים, שהמתבקש מבניהם הוא הד הצעקה, שבזמן הצפיה לתשובה שתבוא ותרומם אותך, לאיזו יד מושטת, אתה רק שומע את עצמך.
כאמור, אני מניח שיש עוד משמעויות.
[ליצירה]
[ליצירה]
בעעעעעעעעעעעע
ע-ד-י !!!! מה עשית?
* יוסל'ה שר ברקע את ה'מבדיל'. שקיעה. עצוב. ציפורים מבואסות חגות מעל ראשינו. פרידה *
בנץ....
עזב...
אל מול עיני ההמומות ופי הפעור..
והוא עוד עושה את זה כתגובה לקטע שלי.
אין יותר בנץ. (לפחות בצורה)
אם היה זה דף נייר ולא דף ברשת, היה כאן רטוב קצת בדף.
בנץ.. אפילו יצירה אחת לא השארת למזכרת.
אח.. לא נותר אלא להתרפק על ימי העבר עם בנץ וגוגוק.
יהי זכרם ברוך.
ובנץ- זה שפרשת לא אומר שאסור לך לקפוץ מדי פעם לבקר, להתעדכן (ואולי לחזור)
[ליצירה]
*
למה 'עלאק ישל"צ'? אני דווקא הייתי קורא לזה 'ישל"צ במיטבה'..
'צלחת מעופפת'.. -תודה שזיכית אותי בתגובתך הראשונה באתר.. אני מסמיק ומוחמא.. :)
רעות.... ?... (רוצה לפרט מעבר לשלוש נקודות? :) )
תגובות