וכשהאלכוהול נכנס בי
איבדתי כל שליטה
ושאלתי לשלומך.
שמת לב לאודם פניי
ובהית בי
לא אומרת כלום.
ברוב שכרותי
שאלתי שוב
והפעם הוספתי רצינות
אך את
בהית עוד לרגע
ופסעת.
כשפג תוקפו של
תוכן כוסי
נפגעתי.
למה נפגעת?
אולי היא נפגעה?
ואולי הפגיעה כאן היא במשמעות של "ויפגע במקום", זאת אומרת - תפילה?
ואז משתנה כל המשמעות של השיר.
יש בשיר הזה עדינות כלפי פנים ומגושמות כלפי חוץ,
בערך כמו מערכת היחסים בין "נכנס יין ויצא סוד".
רגיש. מרגיש.
[ליצירה]
רגיש. מרגיש.
למה נפגעת?
אולי היא נפגעה?
ואולי הפגיעה כאן היא במשמעות של "ויפגע במקום", זאת אומרת - תפילה?
ואז משתנה כל המשמעות של השיר.
יש בשיר הזה עדינות כלפי פנים ומגושמות כלפי חוץ,
בערך כמו מערכת היחסים בין "נכנס יין ויצא סוד".
רגיש. מרגיש.
[ליצירה]
הדיכאון-
אין הוא מבזה את היפה ונעים
הוא מקטין ומצמצמם.
מעצים את השחור
ממרר (ממראר) את הקיים
ומוסיף נופח התקמטות.
כשכל זה עולה על כל דמיון
נופח ונוסק. נופח ועולה
השמיימה.
[ליצירה]
נפלא. צירוף התיאורים לכוונה. מושלם. אולם, יש ההרגשה שהשורה הראשונה עומדת מאליה, כאילו נכתבה כהתחלה ומשם השאר נוצר. האם יכול לוותר על שורה זו לטובת שיר אחר? כדאי.
תגובות