המבנה הגלי הזה הזכיר לי משהו רעוע וחסר ביטחון..
לב שבור מלא ברגשות מעורבים, בעיקר על העיניין שבגללו נשבר. נראה לי..
את כותבת מרגש כזה, ד"א.
אני אוהב את היצירות האלה שמביעות מסר על משהו אחד, אבל כל אחד יכול לפרש את היצירה למקרה הספציפי שלו...
בכל מקרה- אל תיעלמי.
[ליצירה]
המבנה הגלי הזה הזכיר לי משהו רעוע וחסר ביטחון..
לב שבור מלא ברגשות מעורבים, בעיקר על העיניין שבגללו נשבר. נראה לי..
את כותבת מרגש כזה, ד"א.
אני אוהב את היצירות האלה שמביעות מסר על משהו אחד, אבל כל אחד יכול לפרש את היצירה למקרה הספציפי שלו...
בכל מקרה- אל תיעלמי.
[ליצירה]
הו. יש לי על זה תגובה ארוכה. אבל אולי אני אשמור את זה להודעה פרטית.
רק בעקרון הכללי - בנאדם צריך לעשות השתדלות ולא לסמוך רק על אחרים.
ולפעמים אסור לסמוך בכלל על אחרים.
[ליצירה]
;-)
לדעתי אם מישו לא היה בזמן הגירוש בגוש - סימן שהוא לא היה צריך להיות שם ושהמקום שלו היה איפה שהוא היה.
ובכל זאת - תחושת ההחמצה בהחלט לגיטימית ונראה לי משותפת לעוד הרבה אנשים.
תגובות