[ליצירה]
הראי"ה באגרות באגרת תת"ב כותב לרב צבי יהודה על הסכנות בלהיות צמחוני- ביניהם העלאת חשיבות חיות על פני בני-אדם דבר שנראה לאחרונה יותר מדי ע"י הארגונים הירוקים למיניהם שמצידם אנשים ימותו רק של יפגעו בעכביש החולות החי בנבחי הסלע בסתר המדרגה.
[ליצירה]
יפה ביותר...
אהבתי את ההפיכה במחשבה שהכנסת פה... איך שקופצים ממה שחשבת בהתחלה למשהו שונה.
קשה לעבור דירה לפעמים. במיוחד כשזה אחרי יותר משנה...
הדס- שי?
[ליצירה]
מטריד או מעודד?
זה שכל כך קל לכתוב שיר זה גם מטריד - כי אנשים שקוראים בד"כ מעדיפים להאמין שמישהו התאמץ בשבילם, וגם מעודד - אפשר להראות את השיר הזה לאנשים שנדמה להם שהם לא יודעים לכתוב, ואולי 'לגלות' אמנים חדשים.
לגבי השיר עצמו - באופן די צפוי בחרת את הכותרות שיגרמו לשיר להישמע עצוב ומהורהר, ככה לא צריך להתאמץ לחבר את השורות למשפטים עם משמעות כלשהי - מספיק ליצור 'אווירה'.
רעיון חביב, ביצוע מוצלח, קורא תמים לא יצליח להבין מה הבדיחה פה.
[ליצירה]
מעניין איך מילים שלא התכוונו משתוררות להן.
באיזה שהוא מקום באותו מסך הופיע פעם (לא מוצאת אותו עכשיו) המשפט "שלח את יצירתך". אני בחרתי בו ככותרת ליצירה שלי.
[ליצירה]
נראה לי שברזומה חסר לו מעצר, אבל הוא לא בדרך הנכונה. עליו להתחזות לאיש ימין, ורק כאשר הוא בפנים, לדבר קומוניסטית. רצוי גם לכתוב משהו על כף היד עבור התקשורת.
ואשר לשיר הרלבנטי, להלן נוסח מוצע לשורת סיום או לשורת פתיחה או לכותרת:
"רק כך את כוחות הכיבוש נתַכמֵנָה!"